ایراندوست: با خنده و بی‌تفاوتی قهرمانی فوتسالیست‌ها نادیده گرفته شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید متاسفانه با بی‌تفاوتی، قهرمانی بانوان فوتسالیست در آسیا نادیده گرفته شد و فدراسیون هیچ ارزشی برای آنها قائل نیست. به گزارش مازند اسپرت ، مریم ایراندوست در گفت‌وگويي درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل شهرداری بم در هفته دهم لیگ برتر گفت: بم تغییرات زیادی در فصل […]

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید متاسفانه با بی‌تفاوتی، قهرمانی بانوان فوتسالیست در آسیا نادیده گرفته شد و فدراسیون هیچ ارزشی برای آنها قائل نیست.

خبرگزاری فارس: ایراندوست: با خنده و بی‌تفاوتی قهرمانی فوتسالیست‌ها نادیده گرفته شد

به گزارش مازند اسپرت ، مریم ایراندوست در گفت‌وگويي درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل شهرداری بم در هفته دهم لیگ برتر گفت: بم تغییرات زیادی در فصل جدید نداشته و ۶ بازیکن ملی دارد. ارژنگی، یکتایی، کوهستانی و … از بازیکنان خوب و ملی‌پوش بم هستند. این تیم فقط مریم رحیمی را از دست داده که باعث شده توانایی‌های این تیم کمتر شود.

وی افزود: در این دیدار ما خیلی خوب بازی کردیم و اگر ۳ امتیاز را از دست می‌‌دادیم از کورس قهرمانی عقب می‌ماندیم. در این یک ماه اخیر ملوان روند رو به رشد خوبی داشته و در این دیدار نیز بازیکنان‌مان هرچه را خواسته بودیم در زمین پیاده کردند. تساوی رقیبان هم باعث شد تا شرایط جدول تغییر کند. در صورت برتری در بازی هفته آینده مقابل سیرجان که مربی خوبی دارد و تیم استخوانداری است می‌توانیم نیم‌فصل را با نایب‌قهرمانی به پایان ببریم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به ناراحتی‌اش از عدم اعزام بانوان به گواتمالا، اظهار داشت: همیشه درباره بانوان همین طور بوده است. هر زمانی که حرف هم بزنیم، آنهایی را که حرف زده‌اند را حذف می‌کنند. برخلاف صحبت‌های مقام معظم رهبری، فدراسیون فوتبال ارزشی برای بانوان قائلی نیست. پشت قهرمانی بانوان ایستادند، اما حاضر نشدند مبلغی را برای ویزا بدهند.

ایراندوست ادامه داد: در سال ۹۰ که برای مقدماتی المپیک لندن در مسابقات فوتبال شرکت کرده بودیم، بعد از اتفاقاتی که درباره حجاب پیش آمد شما باید می‌دیدید در چه شرایطی بانوان را به کشور برگرداندند. چقدر وعده دادند، اما وقتی برگشتیم هیچ اتفاقی رخ نداد. از روز گذشته که خبر را شنیدم بسیار متاسف شد که بانوان چطور می‌توانند انگیزه داشته باشند. شنیدم به آنها قرار است ۱۰ میلیون داده شود، اما آیا این ۱۰ میلیون در مقایسه با پاداشی که به تیم ملی فوتبال بزرگسالان بعد از پیروزی در یک بازی داده می‌شود برابر است؟

مربی تیم فوتبال ملوان در ادامه با اشاره به اینکه وزارت ورزش باید به فوتبال و فوتسال بانوان ورود کند، تصریح کرد: بانوان پتانسیل خوبی دارند و می‌توانند در رقابت‌های جهانی با پوششی که دارند حرف‌های زیادی بزنند. در المپیک سنگاپور برای خبرنگاران خارجی بحث حجاب بانوان جالب بود و اخبار زیادی را به جهان در این خصوص مخابره می‌کردند، درباره فوتسال بانوان هم همین طور است. با انگیزه‌ای که آنها داشتند می‌توانستند حتی در جام جهانی مدال‌آور هم باشند. متاسفانه با خنده و بی‌تفاوتی خیلی راحت از کنار این قهرمانی گذشتند. امیدوارم نایب‌رئیس فدراسیون بتواند حق این بازیکنان را بگیرد.