رئال مادرید ستاره آرژانتینی اینترمیلان را می‌خواهد

مطبوعات ایتالیایی اعلام کردند که کهکشانی‌ها به دنبال ستاره آرژانتینی اینترمیلان هستند. به گزارش مازند اسپرت ، مطبوعات ایتالیایی گزارشاتی ارائه دادند مبنی بر اینکه باشگاه رئال مادرید به صورت جدی به دنبال آوردن مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی اینترمیلان به سانتیاگو برنابئو هستند. مطبوعات ایتالیایی از زبان جیان‌فرانکو سیشیتی مدیر برنامه رسمی فیفا نقل کردند […]

مطبوعات ایتالیایی اعلام کردند که کهکشانی‌ها به دنبال ستاره آرژانتینی اینترمیلان هستند.

خبرگزاری فارس: رئال مادرید ستاره آرژانتینی اینترمیلان را می‌خواهد

به گزارش مازند اسپرت ، مطبوعات ایتالیایی گزارشاتی ارائه دادند مبنی بر اینکه باشگاه رئال مادرید به صورت جدی به دنبال آوردن مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی اینترمیلان به سانتیاگو برنابئو هستند.

مطبوعات ایتالیایی از زبان جیان‌فرانکو سیشیتی مدیر برنامه رسمی فیفا نقل کردند که باشگاه رئال مادرید برای ماه ژانویه( دی ماه) به دنبال جذب ایکاردی از نراتزوری هستند.

جیان‌فرانکو به مطبوعات ایتالیایی گفت: معتقدم که تابستان آینده برای ایکاردی تجربه متفاوت در زندگی فوتبالی او خواهد بود.

وی افزود: باشگاه اسپانیایی به دنبال این مهاجم جوان آرژانتینی است و با توجه به اینکه ایکاردی مشکلاتی را با مانچینی سرمربی اینترمیلان داشته انتقال او به برنابئو راحت‌تر خواهد بود.

مائورو ایکاردی ۲۲ ساله ستاره جوان آرژانتینی در این فصل خیلی خوب برای نراتزوری بازی کرده است و از بهترین‌های سری‌آ ایتالیا در این فصل است. بازی‌های تماشایی او شاخک‌های باشگاه کهکشانی‌ها را تیز کرده است.