بارسا و کابوسی به نام ماده ۱۴٫۷

باشگاه بارسلونا به خاطر نقض قوانین یوفا در بازی برابر باته بوریسف شامل ماده قانونی نقض حریم ورزش در یوفا می‌شود. به گزارش مازند اسپرت ، مقامات یوفا که پیش از این باشگاه بارسلونا در دو حکم مجزا به پرداخت کریه ۳۰ هزار و ۴۰ هزار یورویی محکوم و از خرید و فروش بازیکن تا […]

باشگاه بارسلونا به خاطر نقض قوانین یوفا در بازی برابر باته بوریسف شامل ماده قانونی نقض حریم ورزش در یوفا می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت ، مقامات یوفا که پیش از این باشگاه بارسلونا در دو حکم مجزا به پرداخت کریه ۳۰ هزار و ۴۰ هزار یورویی محکوم و از خرید و فروش بازیکن تا قبل از اول ژانویه سال میلادی ۲۰۱۶ منع کرده‌اند اکنون خود را برای صدور حکمی دیگر علیه بارسلونا آماده می‌کنند.

در جریان بازی اخیر بارسلونا و باته بوریسف در لیگ قهرمانان اروپا بیش از ۳۰ هزار پرچم موسوم به کشور کاتالونیا وارد استادیوم نیوکمپ شد، یوفا طبق اساسنامه خود مرزی بین تخلف آشکار عموم هواداران و خود باشگاه قایل نیست و این در حالی است که همکاری خود باشگاه برای ورود این پرچم ها با مردم نیز محرز شده است.

توهین به سرود بین المللی یوفا و سردادن شعارهایی علیه دولت اسپانیا و خاندان سلطنتی در این کشور از دید مقامات یوفا مصداق بارز نقض ماده ۱۴٫۷ یوفاست. طبق این مصوبه رویت هر نشانه یا تبلیغی از یک ایده‌ئولوژی خاص و یا موارد سیاسی در استادیوم‌ها ممنوع است. در این صورت یوفا ممکن است حکمی بسیار سنگین و تاریخ علیه بارسلونا صادر کند.