برتری رسانه ورزش مازندران برابر ساحل مبارز گلیرد + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم نادر دستنشان و منوچهر احمدیان دو پیشکسوت فقید فوتبال مازندران و همچنین به بهانه افتتاحیه مجموعه ورزشی گلیرد جویبار، دو تیم ساحل مبارز گلیرد و رسانه ورزش مازندران در زمین چمن با کیفیت گلیرد به مصاف هم رفتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم نادر دستنشان و منوچهر احمدیان دو پیشکسوت فقید فوتبال مازندران و همچنین به بهانه افتتاحیه مجموعه ورزشی گلیرد جویبار، دو تیم ساحل مبارز گلیرد و رسانه ورزش مازندران در زمین چمن با کیفیت گلیرد به مصاف هم رفتند.

در این دیدار جذاب و تماشایی رسانه ای ها در نیمه نخست موفق شدند با گل مهدی رضی برابر میزبان قدرتمند خودشان به برتری دست پیدا کنند و با برد به رختکن بروند. در نیمه دوم این دیدار، تیم میزبان برای جبران گل خورده سرا پا حمله شد اما موقعیت های گلزنی برای این تیم یکی پس از دیگری هدر رفت. رسانه ای ها نیز در نیمه دوم چندین موقعیت ضد حمله ای داشتند که آنها نیز در به ثمر رساندن گل در نیمه دوم ناموفق بودند تا این دیدار با همان تک گل نیمه نخست به پایان برسد.

در حاشیه این دیدار، اعضای تیم رسانه ورزش مازندران به تمثال مرحوم نادر دستنشان و منوچهر احمدیان دو پیشکسوت فقید فوتبال مازندران ادای احترام کردند.

گفتنیست؛ در ابتدای این دیدار مسئولین گلیرد با تقدیر از زحمتکشان این منظقه، زمین فوتبال این مجموعه ورزشی را افتتاح کردند.