در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۵ /بانوی نوشهری نخستین گل‌زن تیم ملی جوانان کشور لقب گرفت

«فاطمه جلیلیان» فرزند زنده‌یاد همت جلیلیان از کارکنان بازنشسته بندر نوشهر عنوان نخستین گل‌زن ملی جوانان ۲۰۱۵ کانوپولو آسیا را از آن خود کرد و مدال طلای مسابقات آسیایی کانوپولو هنگ‌کنگ را بر گردن آویخت. به گزارش مازند اسپرت ؛ این ملی‌پوش رده جوانان تیم کانوپولوی ایران با به ثمر رساندن نخستین گل ملی جوانان […]

141414141«فاطمه جلیلیان» فرزند زنده‌یاد همت جلیلیان از کارکنان بازنشسته بندر نوشهر عنوان نخستین گل‌زن ملی جوانان ۲۰۱۵ کانوپولو آسیا را از آن خود کرد و مدال طلای مسابقات آسیایی کانوپولو هنگ‌کنگ را بر گردن آویخت.

به گزارش مازند اسپرت ؛ این ملی‌پوش رده جوانان تیم کانوپولوی ایران با به ثمر رساندن نخستین گل ملی جوانان در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۵ در رشته کانوپولو در دیدار با تیم ملی سنگاپور، به همراه تیم ملی کانوپولو به مدال طلای این دوره از مسابقات دست یافت.

براساس این گزارش، در مسابقات کاناپولو آسیایی که در کشور چین برگزار شد تیم ملی کانوپولوی جوانان کشورمان با بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی «فاطمه جلیلیان» در پست مدافع، در پایان با ۴۰ گل زده و پنج گل خورده مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش فارس، این ملی‌پوش رده جوانان، فعالیت در رشته قایق‌رانی را از تیم بندر نوشهر آغاز کرد و مدت پنج سال در رشته «تورینگ» و «کایاک» در مسابقات بنادر سراسر کشور و ارگان‌های دریایی پارو زد و مدال طلا کسب کرد.

همچنین «فاطمه جلیلیان» در هشتمین دوره مسابقات بنادر کشور نیز که شهریور امسال به میزبانی بندر نوشهر برگزار شد موفق به کسب سه مدال طلا شد.