برتری سروقامتان بابل برابر اکسون / دختران مازنی صدرنشین شدند

تیم خجسته اسلامشهر با شکست ستارگان فارس در آخرین بازی روز دوم مرحله نهایی لیگ برتر بانوان در گروه دوم، به نخستین برد خود در این مرحله از رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دومین روز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (دوشنبه) با رقابت تیم‌های اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس برای کسب مقام‌های پنجم تا هشتم با دو مسابقه پیگیری شد.

در آخرین بازی روز دوم مرحله نهایی تیم‌های خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس برای کسب نخستین برد خود در این مرحله از مسابقات به مصاف هم رفتند.

شاگردان اعظم عیدی در تیم خجسته اسلامشهر در سه ست متوالی با ثبت امتیازهای (۲۲ بر ۲۵)، (۱۹ بر ۲۵) و (۲۲ بر ۲۵) مقابل ستارگان فارس به پیروزی رسیدند.

این بازی در مدت زمان ۸۱ دقیقه برگزار شد و ماندانا مطیعی، معصومه شعبانی، منصوره خزچین و مهین مومن به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، نانظر داوری و ناظر فنی قضاوت و نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند.

در نخستین مسابقه امروز نیز تیم اکسون و سروقامتان بابل به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده بابل سه بر صفر حریف خود را شکست داد و صدرنشین این گروه شد.

جدول گروه دوم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان در پایان دومین روز مسابقات به شکل زیر است:

سومین و آخرین روز مسابقات گروه دوم لیگ برتر بانوان برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم روز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه با دو مسابقه پیگیری خواهد شد که برنامه بازی‌ها به قرار زیر است:

ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه

اکسون – خجسته اسلامشهر

 

ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

سروقامتان بابل – ستارگان فارس