برتری هورسان رامسر برابر خاتم اردکان

تیم‌های هورسان رامسر و شهداب یزد در هفته بیستم لیگ برتر مردان ایران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (دوشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.
در سومین مسابقه این هفته و در سالن فدراسیون والیبال تهران تیم‌های هورسان رامسر و خاتم اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که هورسانی‌ها در جدالی پنج سته به پیروزی رسیدند تا هفتمین برد خود را جشن بگیرند.

شاگردان علیرضا طلوع کیان در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ هورسان را شکست دادند، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۹ مغلوب این تیم شدند تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست آوردند و با ۱۵ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول باقی بمانند.

این مسابقه دو ساعت و ۴۰ دقیقه طول کشید و مسعود ذوقی و داود نافعی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. مسعود قاری و علی یاوری نیز به عنوان ناظران فنی و داوری، نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در دیگر مسابقه همزمان که در خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم شهداب یزد موفق به شکست سه بر صفر راه‌یاب ملل کردستان شد تا یزدی‌ها سیزدهمین برد خود در این فصل از رقابت‌ها را جشن بگیرند و با ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار گیرند.

راه‌یاب ملل در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۳ مغلوب شهداب یزد شد تا با دو برد، ۱۶ شکست و هشت امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی بماند.

مهدی نویدی، کیوان عابدزاده، محمد علی‌ امیدی و بهرام سلیمانی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت این مسابقه را که به مدت ۹۲ دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند.