سرمربی صنعت نفت آبادان:مصدومیت چند بازیکن تیم صنعت دردسرساز شد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، مصدومیت چند بازیکن در قبل از مسابقه با تیم خونه به خونه مازندران و تعویض غیرمنتظره چندبازیکن دیگر درزمان مسابقه با این تیم را از مهمترین دلایل شکست تیمش عنوان کرد. به گزارش مازند اسپرت ؛ کارلوس مانوئل  گفت: متاسفانه دو بازیکن قبل از آغاز مسابقه و چند بازیکن […]

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، مصدومیت چند بازیکن در قبل از مسابقه با تیم خونه به خونه مازندران و تعویض غیرمنتظره چندبازیکن دیگر درزمان مسابقه با این تیم را از مهمترین دلایل شکست تیمش عنوان کرد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ کارلوس مانوئل  گفت: متاسفانه دو بازیکن قبل از آغاز مسابقه و چند بازیکن صنعت هم در زمان برگزاری مسابقه با مصدومیت غیرمنتظره مواجه شدند که مجبور شدیم آنها را تعویض کنیم.
وی افزود: بی هوش شدن ‘محمود تیغ نورد’ بازیکن باتجربه تیم صنعت، اتفاق تلخ این مسابقه بوده که در دقایق پایانی مسابقه رخ داد و امیدوارم که مشکل خاصی برای او پیش نیامده باشد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: درمجموع با وضعیتی که برای تیم ما دراین مسابقه به وجود آمده، از عملکرد شاگردانم راضی هستم هرچند اعتقاد دارم که تساوی دراین دیدار برای هر دو تیم نتیجه ای عادلانه ای به نظر می رسید.
کارلوس مانوئل اضافه کرد: از بازیکنان تیمم رضایت دارم، بازیکنان تیم من خوب بازی کردند ولی از نتیجه کسب شده ناراحت هستم.
وی افزود: هرچند دراین مسابقه تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با بازیکنان با تجربه ای که در اختیار داشت، فوتبال خوبی ارائه داد وبه پیروزی رسید.
دیدارتیم های تیم خونه به خونه مازندران و صنعت نفت آبادان درچارپوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر سه شنبه در ورزشگاه هفت تیربابل برگزار شد وطی آن تیم نماینده مازندران با نتیجه ۲ بر یک صاحب برتری شد.