رئیس هیئت بدمینتون آمل: خان‌جانی به تیم لیگ برتری آمل پیوست

رئیس هیئت بدمینتون آمل گفت: فرزین خان‌جانی عضو تیم ملی بدمینتون‌ کشور و نفر برتر دارای رنکینگ ایران برای تیم لیگ برتری هیئت آمل به میدان می‌رود. به گزارش مازند اسپرت ؛ بهزاد زراعت‌گر صبح امروز اظهار کرد: بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور با حضور ۹ تیم در دو گروه چهار و پنج […]

رئیس هیئت بدمینتون آمل گفت: فرزین خان‌جانی عضو تیم ملی بدمینتون‌ کشور و نفر برتر دارای رنکینگ ایران برای تیم لیگ برتری هیئت آمل به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس: خان‌جانی به تیم لیگ برتری آمل پیوست

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهزاد زراعت‌گر صبح امروز اظهار کرد: بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور با حضور ۹ تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با پایان دور مقدماتی و گروهی دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند، افزود: در گروه نخست رقابت‌ها با تیم‌های گاز مازندران مدافع عنوان قهرمانی، نماینده فارس و رامیان گرگان مصاف می‌دهیم.

رئیس هیئت بدمینتون آمل گفت: در گروه دوم مسابقات نیز پنج تیم دانشگاه آزاد اسلامی نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، تیم‌های گنبد، زنجان، سمنان و کرمانشاه با یکدیگر مصاف می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان آمل با تلاش مسئولان از دور رفت لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور میزبانی می‌کنند که این رویداد از فردا پنج‌شنبه به مدت دو روز ادامه دارد.

زراعت‌گر با اعلام اینکه فرزین خان‌جانی عضو تیم ملی بدمینتون‌ کشور و نفر برتر دارای رنکینگ ایران با تیم لیگ برتری هیئت آمل به توافق نهایی رسیده و برای این شهرستان به میدان می‌رود، خاطرنشان کرد: این بازیکن با قرارداد مناسب حاضر به همکاری با آملی‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه عرفان جوینده بازیکن تیم ملی بدمینتون به همراه پیروز مینایی هر دو از استان گیلان و شهرستان رشت با تیم هیئت بدمینتون آمل قرارداد منعقد کردند، گفت: این دو بازیکن در جمع ۱۶ بدمینتون‌باز برتر کشور جای دارند.

رئیس هیئت بدمینتون آمل با اعلام اینکه تاکنون توانستیم ۹ بازیکن را برای فصل جدید مسابقات جذب کنیم، اظهار کرد: براساس اعلام فدراسیون بدمینتون هم‌اکنون می‌توانیم سه بازیکن دیگر را برای لیگ برتر به خدمت بگیریم.

این مسئول با اشاره به اینکه رقابت تیم‌ها در گروه دوم مسابقات به دلیل حضور دو بازیکن نمایندگان بدمینتون در مسابقات تیم ملی بدمینتون در آینده نزدیک برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کوهیار الیاسی بازیکن آملی ذخیره بزرگ‌سال ترکیب تیم بوده همچنین آرمین برزنده از آمل و عبدالله اکبری از قائم‌شهر بازیکنان مازندرانی تیم هستند.

زراعت‌گر با تاکید بر اینکه امیرمحمد برزنده و حسین صادقی از آمل به همراه محمد قنبری از مشهد بازیکنان تیم با توجه به رده جوانان هستند، گفت: مرتضی ولی‌دوری از چهره‌های آشنای بدمینتون کشور و سرمربی تیم ملی در رده‌های مختلف نماینده آمل حاضر در لیگ برتر را حمایت می‌کند.

وی با اعلام اینکه سال گذشته هیئت بدمینتون آمل با صعود از لیگ دسته یک به لیگ برتر توانست در نخستین حضور خود در این رویداد مهم کشوری به جایگاه سوم دست یابد، ادامه داد: سال گذشته این شهرستان میزبان مرحله نهایی لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت بدمینتون آمل، گاز تهران و توسعه و تعاون گنبد بود.

زراعت‌گر با اشاره به اینکه سال گذشته در ترکیب تیم آمل بازیکنان بزرگی همانند حسن متقی، مهران شهبازی و عرفان جوینده و رضا شهبازی حضور داشتند، گفت: در پایان مسابقات در فصل قبل تیم بدمینتون گاز تهران قهرمان شد، دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان شده و هیئت بدمینتون آمل به جایگاه سوم رسید.