افشای بعد تازه‌ای از بی اخلاقی و شیطنت بازیکنان بارسلونا+عکس

رختکن و سرویس‌های بهداشتی در استادیوم آلفونسوی ختافه نیز از بی اخلاقی و شیطنت بازیکنان بارسلونا بی نصیب نبوده است. به گزارش مازند اسپرت ، پس از آنکه چند بازیکن بارسلونا با استفاده از ماسک‌های مربوط به جشن هالووین کنفرانس خبری و نظم عمومی در استادیوم را به هم زدند، باشگاه ختافه از این بازیکنان […]

خبرگزاری فارس: افشای بعد تازه‌ای از بی اخلاقی و شیطنت بازیکنان بارسلونا+عکسرختکن و سرویس‌های بهداشتی در استادیوم آلفونسوی ختافه نیز از بی اخلاقی و شیطنت بازیکنان بارسلونا بی نصیب نبوده است.

به گزارش مازند اسپرت ، پس از آنکه چند بازیکن بارسلونا با استفاده از ماسک‌های مربوط به جشن هالووین کنفرانس خبری و نظم عمومی در استادیوم را به هم زدند، باشگاه ختافه از این بازیکنان و باشگاه بارسلونا به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرد. مدیرعامل باشگاه ختافه در این خصوص بسیار عصبانی است و اعلام کرده که با تمام قدرتش این شکایت را پیگیری خواهد کرد.

 

بازیکنان بارسلونا به خاطر بی اخلاقی در این مراسم از ختافه عذرخواهی کرده‌اند اما مدیرعامل ختافه معتقد است که این عذرخواهی هم دیرهنگام بوده و هم بی اثر. ساعتی پیش نیز تصاویری تازه از سوی روابط عمومی باشگاه ختافه منتشر شده که نشان می‌دهد بازیکنان بارسلونا برای گریم و پوشیدن لباس‌های مخصوص جشن هالووین با رنگ قرمز سرویس‌های بهداشتی و اتاق تعویض لباس را به هم ریخته‌اند.

انتهای پیام/