مولر درگیر آلزایمر/ بمب‌افکن مریض ژرمن‌ها ۷۰ ساله شد!

بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال آلمان که به بمب‌‌افکن معروف بوده و اکنون وارد ۷۰ سالگی شده، از مدتی قبل به بیماری آلزایمر مبتلا است. به گزارش مازند اسپرت ،  «گرد مولر» امروز (سه‌شنبه) ۱۲ آبان ، در سالروز تولدش وارد ۷۰ سالگی خواهد شد. اما جشن تولدی برای او به همین منظور برپا نخواهد شد. […]

بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال آلمان که به بمب‌‌افکن معروف بوده و اکنون وارد ۷۰ سالگی شده، از مدتی قبل به بیماری آلزایمر مبتلا است.

به گزارش مازند اسپرت ،  «گرد مولر» امروز (سه‌شنبه) ۱۲ آبان ، در سالروز تولدش وارد ۷۰ سالگی خواهد شد. اما جشن تولدی برای او به همین منظور برپا نخواهد شد.

علت این امر به بیماری وی مربوط است. از ۴ هفته قبل مشخص شد که بهترین گلزن تاریخ فوتبال ژرمن‌ها که لقب «بمب‌افکن» را دارد، دچار بیماری آلزایمر شده است. به همین منظور خانواده‌اش تصمیم گرفتند به صورت جدی برای رفع کسالتش وارد عمل شده و از او در یک مرکز نگهداری سالمندان مبتلا به این بیماری مراقبت کنند.

 

از این رو خانواده‌اش برپایی جشن تولد را مناسب ندیدند.

اوشی، همسر وی که همه‌ روزه مولر به عیادت مولر می‌رود، گفت: شوهرم همیشه خواهان حضور مردم در اطرافش بوده اما اینگونه مراسم را دوست ندارد.

البته عدم برگزاری مراسمی برای تولدش باعث نشده تا هواداران، رسانه‌ها و اهالی فوتبال ژرمن‌ها او را از یاد ببرند.

به همین دلیل در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت پیام‌های تبریک زیادی از طرف دوستان و همبازیان سابق همینطور شخصیت‌های دیگر و رسانه‌ها انتشاریافته است.