لیست تیم ملی طی دو روز آینده اعلام می‌شود/استقلالی‌ها هم هستند!

لیست تیم ملی برای برگزاری دیدار مقابل ترکمنستان و گوام طی دو روز آینده اعلام می‌شود. به گزارش مازند اسپرت ، تیم ملی فوتبال ایران طی روزهای ۲۱ و ۲۶ آبان ماه سال جاری از هفته‌های هفتم و هشتم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ترتیب در ایران و گوام به مصاف تیم‌های ملی ترکمنستان و […]

لیست تیم ملی برای برگزاری دیدار مقابل ترکمنستان و گوام طی دو روز آینده اعلام می‌شود.

خبرگزاری فارس: لیست تیم ملی طی دو روز آینده اعلام می‌شود/استقلالی‌ها هم هستند!

به گزارش مازند اسپرت ، تیم ملی فوتبال ایران طی روزهای ۲۱ و ۲۶ آبان ماه سال جاری از هفته‌های هفتم و هشتم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ترتیب در ایران و گوام به مصاف تیم‌های ملی ترکمنستان و گوام خواهد رفت.

بر همین اساس شاگردان کی‌روش از پایان هفته جاری و به احتمال زیاد از روز پنجشنبه و یا روز جمعه اردوی خود را در کمپ تیم‌های ملی برای آماده‌سازی این دو دیدار آغاز خواهند کرد.

قرار است طی دو روز آینده جدیدترین لیست کی‌روش اعلام شود و جالب اینکه بر خلاف برخی تحلیل‌ها و اخبار رسانه‌ای مبنی بر اینکه به خاطر بیانیه‌  استقلال در حمایت از مهدی رحمتی علیه سرمربی تیم ملی، این تیم در لیست جدید تیم ملی بازیکنی را نخواهد داشت، این طور نخواهد بود و با پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مشخص شد که در لیست جدید تیم ملی نیز چند بازیکن استقلالی نیز حضور خواهند داشت.