۴ ستاره بارسلونا به یک شرط ماندنی شدند

باشگاه بارسلونا به ۴ ستاره قدیمی خود اطلاع داده است که فصل بعد از دستمزدشان کاسته خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

به نقل از موندودپورتیوو، رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا از روز گذشته تماس با بازیکنان را شروع کرده و به برخی همچون لوئیس سوارز، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و ساموئل اومتیتی گفته است که روی آنها حساب نمی کند و به برخی دیگر از کسانی که زمزمه جدایی شان به گوش می رسید، رای اعتماد داده است.

 

 

 

 

طبق گزارش امروز رادیو کاتالونیا، کومان به جرارد پیکه، سرجی روبرتو، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا گفته است که فصل بعد ماندنی هستند اما پیغام باشگاه را نیز به گوش شان رسانده است مبنی بر اینکه باید در دستمزدشان تجدید نظر شود.

شرایط اقتصادی بسیار بد بارسا پس از شیوع کرونا باعث شد تا یک مرحله کاهش دستمزد را در دوران قرنطینه شاهد باشیم اما باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و تقویت خود به یک کاهش دستمزد دیگر هم نیاز دارد.

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا اخیرا گفت که در قرارداد برخی بازیکنان باید تجدید نظر شود و گویا پیکه، بوسکتس، سرجی روبرتو و آلبا که پس از مسی، سوارز و گریزمان بیشترین دستمزد را دریافت می کنند، باید به خواسته باشگاه تن بدهند تا فصل بعد نیز ماندنی باشند.

 

 

 

لازم به ذکر است که جرارد پیکه و سرجی روبرتو  تا ۲۰۲۲، سرخیو بوسکتس تا ۲۰۲۳ و جوردی آلبا نیز تا ۲۰۲۴ با بارسا قرارداد دارند.