نبض هواداران روی رگ دست وریا غفوری (عکس)

کاپیتان استقلال این روزها به دوران اوج خودش در نیم فصل اول رسیده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

در حالیکه تنها ۳ روز تا شهرآورد بزرگ جام حذفی باقی مانده است، دو تیم تمریناتشان را به صورت جدی دنبال می کنند تا بتوانند با پیروزی در این بازی مهم، راهی بازی فینال شوند.

قطعا هواداران استقلال امیدوارند کاپیتان تیمشان در شهرآورد روز چهارشنبه، بازهم برای این تیم گلزنی کند و با دست راستش، بر روی رگ دست چپش بکوبد و خوشحالیش را با هواداران این تیم تقسیم بکند. خوشحالی ای که وریا در صحبت هایش اینگونه عنوان کرده بود که این شادی نشانه عشق و علاقه او به استقلال است.وریا غفوری که در نیم فصل اول و در زمان حضور آندره آ استراماچونی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و هم گل می زد و هم گل می ساخت، در میانه های راه دچار افت شد و حتی به ویروس کرونا نیز مبتلا شد تا غفوری مدتی را در قرنطینه به سر ببرد.

 

پس از غلبه کاپیتان استقلال بر کرونا، او به میادین بازگشت ولی می شد آثار بیماری را در بازی وریا مشاهده کرد تا اینکه رفته رفته کاپیتان استقلال به روی فرم آمد و در ۳ دیدار اخیر استقلال، موفق شده است ۲ بار گلزنی کند.

غفوری که سابقه گلزنی در شهرآورد را نیز در کارنامه دارد، یکی از ارکان اصلی تیم مجیدی برای پیروزی در بازی روز چهارشنبه است و قطعا هواداران استقلال نیز امیدوارند شادی ویژه وریا و کوبیدن او بر روی رگ دستش را با باز کردن دروازه پرسپولیس، مجددا تکرار کند.