افتخار آفرینی بانوی مازندرانی در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ جهان

داوری های زیبا و بدون نقص آرزو مقدوری داور مازندرانی کیک بوکسینگ در مسابقات جهانی اسپانیا تحسین همگان را در پی داشت . به گزارش مازند اسپرت ، علیرضا قلی زاده رئیس هیات ورزش های رزمی استان مازندران با اعلام این مطلب افزود : با افتخار تمام باید اعلام کنم برای نخستین بار در تاریخ […]

kikbanoooداوری های زیبا و بدون نقص آرزو مقدوری داور مازندرانی کیک بوکسینگ در مسابقات جهانی اسپانیا تحسین همگان را در پی داشت .

به گزارش مازند اسپرت ، علیرضا قلی زاده رئیس هیات ورزش های رزمی استان مازندران با اعلام این مطلب افزود : با افتخار تمام باید اعلام کنم برای نخستین بار در تاریخ ورزشهای رزمی کشور یک بانوی ایرانی در مسابقات جهانی و در رشته کیک بوکسینگ به داوری پرداخته است .

او با اعلام رضایت فدراسیون جهانی از نحوه قضاوت این بانوی مازندرانی در آوردگاه جهانی تصریح کرد : نوع داوری خانم مقدوری به گونه ای بوده که حتی وی به عنوان داور وسط مسابقات در این دوره از بازی ها به قضاوت پرداخته است .

او با اعلام اینکه این بانوی مازندرانی با رعایت کامل حجاب اسلامی در یک کشور اروپایی بار دیگر ثابت کرد که زنان ایران در عرصه ورزشی و بالاخص ورزشهای رینگی دارای توانمندی فراوانی می باشند خواستار تقدیر از زحمات این داور نمونه از سوی مسئولین امر شد.