نظارت ویژه در مسابقات هفته پایانی لیگ برتر

در جلسه هماهنگی، کنترل و نظارت بر مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و لیگ دسته دوم و سوم مقرر شد در مسابقات حساس نظارت دقیق و ویژه ای انجام شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

هفته پایانی رقابت های لیگ برتر روز آینده برگزار می شود و هنوز تکلیف یک تیم سقوط کننده و همینطور سهمیه های آسیایی مشخص نشده است.

در همین رابطه امروز جلسه ای در سازمان لیگ برگزار شد و در مورد نگرانی هایی که تیم ها برای برگزاری دیدار هفته پایانی دارند، بحث و گفتگو انجام شد. پس از این جلسه متنی با مضمون زیر در سایت سازمان لیگ منتشر شده است:

« جلسه هماهنگی، کنترل و نظارت بر مسابقات هفته پایانی مصوب شد که در دیدارهای حساس هفته سی ام لیگ برتر که نتایج آن در کسب سهمیه آسیایی و سقوط تیم ها موثر است به طور ویژه رصد خواهد شد.مسابقات پرسپولیس – سایپا، پیکان تهران – سپاهان اصفهان،  فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز، نفت مسجدسلیمان – پارس جنوبی از جمله مسابقاتی است که در هفته سی ام لیگ برتر مورد ارزیابی و رصد دقیق قرار خواهند گرفت.

یکی از مسایلی که در این جلسه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت غیبت برخی از سرمربیان در نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه بود که در این مورد مقرر شد با این سرمربیان برخوردهای انضباطی طبق آئین نامه انجام شود.»