ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان

یحیی گل محمدی بعد از شکست هفته گذشته مقابل ذوب آهن، نمی‌خواهد تلخکامی‌ها برای او ادامه دار باشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

سرمربی پرسپولیس اولین شکست خود را در این تیم چشید و این در حالی بود که البته آنها یک هفته قبل‌تر موفق شده بودند قهرمانی خود را در لیگ نوزدهم مسجل کنند. با این حال یحیی که به دنبال دستیابی به آمار مناسب در پایان فصل و راهیابی به دل هواداران این تیم است که جام برای آنها اتفاقی تکراری شده، امیدوار است طی دیدارهای آتی نیز به موفقیت دست یابد و مسلما در جدال با گل گهر نیز این هدف خود را دنبال می‌کند. موضوعی که باعث خواهد شد احتمال سود بردن از بازیکنان جوان و گمنام در ترکیب سرخ‌ها کاهش یابد.

 

در ترکیب احتمالی امشب جدال پرسپولیس مقابل گل گهر در سیرجان، باید منتظر حضور بوژیدار رادوشوویچ درون دروازه بود. سنگربان کروات سرخ‌ها که بعد از جدایی بیرانوند فرصت حضور بی دغدغه درون دروازه این تیم را به دست آورده، بعد از گل عجیبی که هفته گذشته دریافت کرد کاملا تحت فشار قرار دارد و نمی‌خواهد فرصت‌ها را به سادگی از دست بدهد.

 

خط دفاعی پرسپولیس نیز با اما و اگرهای زیادی همراه است. محمد نادری به بهبودی نسبی دست یافته و البته احتمالا یحیی روی او در این دیدار خارج از خانه ریسک نکند. با این حال با توجه به نزدیک شدن به دربی، بعید نیست سرمربی سرخ‌ها به دنبال این باشد تا مدافع چپ تیمش را در شرایط بازی نگه دارد. در نهایت اما به نظر می‌رسد بازگشت شجاع خلیل زاده به سمت چپ دفاعی و شکل گیری زوج سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان کمی محتمل باشد و در سمت راست نیز مهدی شیری بعد از نمایش موفق طی دیدارهای اخیر جایگاه ثابتی برای خود به دست آورده است.

 

 

در خط میانی نیز حضور کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی قطعی به نظر می‌رسد و باید شاهد بازگشت مهدی ترابی و سود بردن از سیامک نعمتی در ترکیب اصلی بود. ترابی در بازی رفت یک گل دیدنی به گل گهر زد و اکنون نیز بعد از هفته‌ها به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا شانس خود برای افزایش تعداد گل‌هایش را دنبال کند.

 

در خط هجومی نیز علی علیپور با ۱۰ گل زده آخرین امیدهای خود برای بازگشت به کورس آقای گلی را دنبال می‌کند. در کنار او نیز احتمالا باید شاهد حضور مهدی عبدی بود.

 

وحید امیری غایب سرشناس پرسپولیس در این بازی خواهد بود که به دلیل محرومیت، سرخ‌ها را در این بازی همراهی نخواهد کرد. محمد انصاری و محسن ربیع خواه نیز به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهند بود. وضعیت بشار رسن نیز برای حضور در این بازی نامشخص نیست و او در آخرین تمرین نیز دچار مصدومیت جزیی شده بود.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ
سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
محمدحسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
کمال کامیابی نیا
احمد نوراللهی
مهدی ترابی
سیامک نعمتی
علی علیپور
مهدی عبدی

نفرات دیگر پرسپولیس برای این دیدار امیرحسین بیات، محمد نادری، احسان حسینی، امیدعالیشاه، کریستین اوساگوآنا، سعید حسینی، امیر روستایی خواهند بود.