رحمان رضایی مربی مازندران به ذوب آهن پیوست

مدافع سابق ذوب آهن به عنوان مدیرفنی جدید این تیم انتخاب شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در پی تغییرات مدیریتی باشگاه ذوب آهن، طی حکمی از سوی جمشیدی، سخنگوی هیات مدیره و سرپرست مدیرعاملی این باشگاه، رحمان رضایی به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شد.

رضایی که سابقه بازی در ذوب آهن را در کارنامه دارد قرار است امروز در تمرین سبزپوشان اصفهانی حاضر شده و پس از معارفه کارش را با این تیم شروع کند.

مراسم معارفه مدیرفنی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

در این جلسه رحمان رضایی ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت به خانه اولش باشگاه ذوب آهن، اظهار داشت: ذوب آهن تیم بسیار با ارزشی است و پوشیدن لباس آن آرزوی خیلی از بازیکنان حال حاضر فوتبال کشور است.

در ادامه این جلسه احمد جمشیدى سرپرست باشگاه ذوب آهن در سخنانى ضمن تکریم از تیم فوتبال باشگاه و صحبت در مورد اتفاقات اخیر داورى مسابقات تیم فوتبال ذوب آهن، از بازیکنان و کادر فنى و سرپرستى تیم فوتبال تقاضا نمود که با حفظ انسجام و همدلى درون تیمى، نهایت تلاش، توانایى، تجربه و انگیزه خود را براى سه مسابقه آینده تیم فوتبال ذوب آهن به نمایش گذاشته و مثل همیشه براى سربلندى خانواده بزرگ ذوب آهن به میدان روند.

در ادامه جلسه لوکا بوناچیچ سرمربى با تجربه تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: در این برهه زمانی به تجربه و دانش شخصی مانند رحمان رضایی نیاز داشتیم و پیوستن وی به جمع ما کمک بسیار خوبی است. باوردارم می توانیم با همت بازیکنان و کمک افرادی امثال رضایی به موفقیت دست یابیم.