سیلوا:سن‌ژرمن‌ می‌تواند رئال را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد

مدافع برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن گفت: پیروزی در سانتیاگو برنابئو برابر رئال ممکن است. به گزارش مازند اسپرت ؛  تیاگو سیلوا معتقد است  یارانش سه‌شنبه شب شرایط خوبی برای غلبه بر رئال مادرید حتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و مصاف برگشت در لیگ قهرمانان اروپا دارند. وی اظهارداشت: باید با روحیه و نگرش مثبت وارد […]

مدافع برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن گفت: پیروزی در سانتیاگو برنابئو برابر رئال ممکن است.

خبرگزاری فارس: سیلوا:سن‌ژرمن‌ می‌تواند رئال را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد

به گزارش مازند اسپرت ؛  تیاگو سیلوا معتقد است  یارانش سه‌شنبه شب شرایط خوبی برای غلبه بر رئال مادرید حتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و مصاف برگشت در لیگ قهرمانان اروپا دارند.

وی اظهارداشت: باید با روحیه و نگرش مثبت وارد بازی برگشت با رئالی‌ها شویم. تصور می‌کنم پیروزی در مادرید تحت این شرایط برای سن ژرمن میسر خواهد بود. نمی‌دانم رئالی‌ها مقابل ما از کریم بن‌زما می‌توانند استفاده کنند یا خیر. اما به یک نکته خوب واقفم که میل بیشتر مادریدی‌ها به پیروزی نسبت به بازی رفت خواهد بود.

لژیونر برزیلی ادامه داد: آنها می‌آیند که بیشتر بجنگند و برنده باشند. البته این موضوع برای ما امتیازی مثبت است چون به سن‌ژرمن انگیزه‌ مضاعف می‌دهد که با توان بیشتر دنبال مهار تک تک بازیکنان رئال باشیم و تمرکز خود را برای حمله بگذاریم.

در پیکار رفت که دو هفته قبل در ورزشگاه پارک‌دوپرنس انجام گرفت، تساوی بدون گل ثبت شد.