شهدای بابلسر ۲۹ تیر مهمان سردار بوکان است

سازمان لیگ فوتبال ایران پروتکل های بهداشتی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور فصل ۹۹-۹۸ به باشگاه ها ابلاغ شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پروتکل بهداشتی برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران به تمامی باشگاه ها و هیات های فوتبال ابلاغ شد.  بر اساس این پروتکل  باشگاه های میزبان باید تمامی الزامات نوشته شده در این دستور العمل را اجرا کنند. گفتنی است در شرایطی که تست کرونای استقلالی ها و فولادی ها جامعه و اهالی فوتبال را به شوک فرو برده و خیلی ها گمان بر تعطیلی دوباره لیگ دارند، شاید ابلاغ این پروتکل ها به این معنی باشد که سازمان لیگ قصدی برای تعطیلی مسابقات ندارد و هفت هفته باقی مانده لیگ برتر را برگزار خواهد کرد.

 

لیگ دو فوتبال کشور دوباره کلید می خورد/ شهدای بابلسر ۲۹ تیر مهمان سردار بوکان است

سازمان لیگ فوتبال کشور برنامه ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور را پس از وقوع ویروس کرونا اعلام کرد.

بر این اساس شهدای بابلسر، ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه یکشنبه ۲۹ تیرماه از سری هفته بیست و دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف میزبانش سردار بوکان می رود.

تنها نماینده فوتبال مازندران در این رقابت ها، ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه روز یکشنبه ۵ مرداد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان ایرانجوان بوشهر است.

در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور هم شهدای بابلسر ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان شهدای رزکان البرز خواهد رفت.

تیم شهدای بابلسر به دلیل تاکید سازمان لیگ فوتبال کشور بر لزوم تجهیز نور ورزشگاه ها و یا معرفی ورزشگاه با قابلیت نور کافی، قادر به بازی در ورزشگاه سردار شهید علیزاده نیست.

به همین دلیل شاگردان سیدصابر میرقربانی در ادامه رقابت ها، مجبور به میزبانی رقیبان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هستند.

مسابقات فصل ۹۹-۹۸ لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود که شهدای بابلسر در حال حاضر با ۲۵ امتیاز از ۲۱ بازی در جایگاه هشتم گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.