مشارکت عالی ورزش مازندران در پویش تمرین در منزل

حسین دلیری خبر داد : مشارکت عالی ورزش مازندران در پویش تمرین در منزل

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، حسین دلیری معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در گفتگویی با خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت ادارات و هیات های ورزشی در پویش ” تمرین در منزل ” اظهار داشت: این پویش به همت اداره ورزش و جوانان استان مازندران با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ورزش و مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد : اکثر ادارات ورزش شهرستانی و هیات های ورزشی استان مازندران به این پویش پیوستند و ورزشکاران شهرهای مختلف استان مازندران با اجرای تمرینات خود در منزل برای حفظ سلامتی خود و خانواده ورزش استان مازندران تلاش می کنند.

دلیری با اشاره به پیشگیری تمرین در خانه از اضافه وزن و چاقی، افزود: شرایط کنونی ایجاب می کند با ماندن در خانه که به نظر بهترین شیوه و راهکار برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است به جنگ این میهمان ناخوانده برویم.
دلیری به پویش مردمی «در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم» اشاره کرد و گفت: در قالب این پویش، ماندن در خانه از یک‌سو و انجام حرکات ورزشی از سوی دیگر توصیه‌شده که سلامت جسم و بالا بردن قدرت دفاعی بدن در مواجهه با بیماری‌ها را به همراه دارد.
وی افزود: ماندن در خانه در واقع تشکر از کسانی است که در خط مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس از جان خود گذشته‌اند و با ایثار و فداکاری وصف ناپذیری در تلاش هستند تا با درمان مبتلایان، این ویروس را مغلوب خود ساخته و پیروز میدان شوند.