شوکی عجیب به ورزش مازندران در روز پایانی تعطیلات نوروزی / مدیر کل ورزش و جوانان به همراه چند رئیس اداره و هیات ورزشی تغییر کردند !

در روز پایانی تعطیلات نوروزی مدیر کل ورزش و جوانان به همراه چند رئیس اداره و هیات ورزشی تغییر کردند!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، در حالی که روزهای پایانی تعطیلات نوروزی را سپری می‌کنیم و کل جامعه درگیر مبارزه با کرونا هستند و اماکن یا باشگاه ورزشی هیچگونه فعالیتی ندارند شوک عجیبی به ورزش مازندران وارد شد.

معلوم نیست چه اتفاقی افتاده که ورزش مازندران چنین دگرگونی ای را در این روز به خود دیده است. اینطور که شنیده شده؛ طی اقدامی عجیب استاندار مازندران امروز سیزده فروردین ۱۳۹۹ بعد از سال ها تلاش و فعالیت صادقانه حبیب حسین زادگان در ورزش، در کمال ناباوری، پایان کار برادرش را در اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد و تصمیم گرفت تا یکی از معاونین این اداره را بعنوان مدیرکل معرفی نماید.

اما طی اقدامی عجیب‌تر و ضربتی، بعد از تغییر مدیر کل، استاندار مازندران عباد دلیری از مدیران جوانان ورزش مازندران را به سمت رئیس جدید اداره ورزش مرکز استان منصوب کرد . گویا حسین‌زادگان از عملکرد ورزش در شهرش هم چندان راضی نبود و دست به چنین اقدامی زد.

این پایان کار نبود و دستور حسین زادگان خداحافظی دو رئیس بازنشسته هیات های فوتبال و اتوموبیل رانی را نیز همراه داشت . حسین زادگان که خودش یک ورزشی تمام عیار است و در فوتبال هم سابقه ای طولانی دارد، طبق شنیده ها قصد دارد روز شنبه یکی از پیشکسوتان بنام فوتبال استان را بعنوان سرپرست هیات فوتبال و یکی از سیاسیون ورزش دوست استان را به سمت سرپرست هیات اتوموبیل رانی معرفی کند تا زمان انتخابات این هیات ها فرا رسد.

اینطور که از شواهد و نحوه تغییر و تحولات پیداست؛ آقای استاندار که هفته هاست یک تنه به جنگ با ویروس کرونا رفته، از اوضاع کرونایی استان حسابی خسته شده و با این کار قدرتشو به رخ ورزشی ها کشید و به ورزش شوک وارد کرد و هم اینکه برای دقایقی از مبارزه با کرونا دست کشید تا با این آنتراک به آرامش برسد!!

برای ما هم این داستان جالب اما باورنکردنی بود و پذیرفتن این دروغ سیزده کمی سخت و باورنکردنی بود. امیدوارم شما کاربران عزیز مازنداسپرت هم زیاد به این دروغ سیزده توجهی نکنید! فعلا در ورزش مازندران همه‌چی امن و امان است و تغییری در کار نیست ..