آخرین وضعیت شاگردان کی‌روش/ استارت تمرینات تیم ملی از پایان هفته

تمرینات تیم ملی فوتبال از پایان هفته در کمپ تیم ملی آغاز می‌شود. به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی فوتبال ایران طی روزهای ۲۱ و ۲۶ آبان ماه سال جاری از هفته‌های هفتم و هشتم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ترتیب در ایران و گوام به مصاف تیم‌های ملی ترکمنستان و گوام خواهد رفت. […]

تمرینات تیم ملی فوتبال از پایان هفته در کمپ تیم ملی آغاز می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم ملی فوتبال ایران طی روزهای ۲۱ و ۲۶ آبان ماه سال جاری از هفته‌های هفتم و هشتم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ترتیب در ایران و گوام به مصاف تیم‌های ملی ترکمنستان و گوام خواهد رفت.

بر همین اساس شاگردان کی‌روش از پایان هفته جاری و به احتمال زیاد از روز پنجشنبه اردوی خود را در کمپ تیم‌های ملی برای آماده‌سازی این دو دیدار آغاز خواهد کرد.

البته در صورتی که اردوی تیم ملی از روز پنجشنبه آغاز شود، ملی‌پوشانی که از سپاهان و را‌ه‌‌آهن به تیم ملی دعوت می‌شوند به خاطر دیدار دو تیم در جام حذفی از روز جمعه به اردو اضافه خواهند شد.

*طارمی در دیدار با ترکمنستان غایب است

همچنین برای این اردو به احتمال زیاد ۲۷ بازیکن به اردو دعوت خواهند شد. البته پیش از این در بیشتر مواقع ۲۶ بازیکن به اردو دعوت می‌شدند که به خاطر محرومیت طارمی در دیدار با ترکمنستان و وجود ۳ بازیکن یک اخطاره در اردوی تیم ملی در دیدار با این تیم، برای اردوی بعدی به احتمال زیاد یک نفر بیشتر دعوت خواهد شد تا به این ترتیب دست کادرفنی برای انتخاب نفرات باز باشد.

*زمین چمن خراب آکادمی؛ بزرگ‌ترین چالش پیش‌رو

در حالی قرار است تیم ملی تمرینات خود را در کمپ‌ تیم‌های ملی آغاز کند که زمین چمن خراب کمپ تیم‌های ملی همچنان از دغدغه‌ها و نگرانی‌های کادرفنی و به خصوص کی‌روش است و آنها همچنان در حسرت یک زمین استاندارد و مناسب برای تیم ملی هستند تا بتوانند برنامه‌های تاکتیکی خود را برای آماده‌سازی رقابت‌های پیش‌رو به بهترین شکل به اجرا در بیاورند که تا به امروز این امر برای تیم ملی میسر نشده است.