نجاریان؛ شهروند را در ریل همدلی قرار داده است /رسانه ها و هواداران ، در کنار مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان به فکر موفقیت شهروند باشند.

مدیریت باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان شهروند ساری ، عزم خود را جزم کرده اند تا راه صحیح انتخاب شده را با موفقیت به پایان برساند    به گزارش مازنداسپرت : چندی پیش در تحلیلی با عنوان ” با ابطحی میتوان به سرمنزل مقصود رسید” ، عنوان کردیم ، اگر امکانات تیم فوتسال شهروند […]

مدیریت باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان شهروند ساری ، عزم خود را جزم کرده اند تا راه صحیح انتخاب شده را با موفقیت به پایان برساند 

 

به گزارش مازنداسپرت : چندی پیش در تحلیلی با عنوان ” با ابطحی میتوان به سرمنزل مقصود رسید” ، عنوان کردیم ، اگر امکانات تیم فوتسال شهروند ساری بهبود یابد و خواسته های سرمربی این تیم برآورده شود ، کادر فنی می تواند ، تیم شهروند را به مکان های در خور شان هوادارانش برساند.

اما بعد از آن نقد ، مدیریت باشگاه شهروند ساری ، علاوه بر فراهم آوردن امکانات مناسب برای تمرین بازیکنان ( از جمله تهیه سالن تمرین مناسب و سالن وزنه استاندارد) و جذب یک بازیکن توانمند در نیم فصل ، ۲۰ تا ۲۵ درصد قرارداد بازیکنان را هم پرداخت کرد که باعث شد تا حد زیادی کاستی های این تیم برطرف شود.

این اقدام سعید نجاریان که نشان از درایت وی در مدیریت ورزشی دارد ، می تواند سرآغاز موفقیت های بیشتر برای باشگاه شهروند ساری با هدایت سید مهدی ابطحی باشد.

اما این روزها که مدیریت باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان شهروند ساری ، عزم خود را جزم کرده اند تا راه صحیح انتخاب شده را با موفقیت به پایان برساند ، نقش هواداران و اصحاب رسانه هم باید پر رنگ و موثر باشد.

هواداران ساروی که به متانت و ادب معروف هستند با حمایت کامل از کادرفنی و بازیکنان تیم شهرشان می توانند نقش زیادی در موفقیت های احتمالی شهروند ساری داشته باشند.
از سوی دیگر اصحاب رسانه نیز باید با نقد سازنده در کنار تحلیل های منطقی کمک کنند تا نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور از آبروی این استان به خوبی دفاع کند.

این مطلب را نوشتیم تا بگوئیم ، این روزها شهروند ساری با مدیریت سعید نجاریان ، راهش را شناخته است و امیدواریم قطار شهروند تا پایان فصل در همین ریل موفقیت و همدلی به مسیرش ادامه دهد.