ستاره سازی به سبک برادران شریفی / محمدامین جعفری ستاره جدید فوتبال مرکز استان !

محمد امین جعفری این چپ پای خوش تکنیک و سرعتی که کمتر از ۱۷ سال سن دارد،در حالی که هنوز به طور جدی رونمایی نشده، مورد توجه تیم های مختلف استانی و کشور قرار گرفته است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شهدای ساری تیمی با قدمت بیش از یک دهه است که در مرکز استان معدن بازیکن سازی شده است. برادران شریفی در این باشگاه به حق واقعی خودشان نرسیدند و سال هاست تک و تنها و یک تنه این تیم را در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حفظ کرده اند‌. هر ساله بازیکنان و ستاره های مختلفی از این باشگاه به تیم های مطرح کشور معرفی می‌شوند. اعتماد به جوانان و ساختن آنها مهمترین رکن این باشگاه است. بعد از ظهور نریشمی که یک ستاره تازه در این باشگاه است حالا برادران شریفی از یک چپ پای استثنایی رونمایی کردند. محمد امین جعفری ستاره نوجوانی که با سن کم در امیدها و بزرگسالان شهدای ساری زیر نظر ذوالفقار شریفی برای آینده فوتبال ساری آماده می شود. ستاره ای که شریفی و مربیانش اعتقاد زیادی به او دارند. ویژگی بازیکن سازی در این باشگاه یکی لز بارزترین ویژگی هاست تا شهدای ساری به کارخانه ستاره سازی تبدیل شود.

محمد امین جعفری این چپ پای خوش تکنیک و سرعتی که کمتر از ۱۷ سال سن دارد،در حالی که هنوز به طور جدی رونمایی نشده، مورد توجه تیم های مختلف استانی و کشور قرار گرفته است.
جعفری در خصوص وضعیتش در این باشگاه اظهار داشت : باشگاه شهدای ساری سبکی متفاوت دارد و برادران شریفی با شیوه های خاص خودشان و با رفاقتی که با بازیکنان و عوامل تیم دارند، بازیکنان را میسازند.

وی افزود : خداروشکر شرایط تیم در مرحله نهایی لیگ سه عالی است و شک ندارم سید ذوالفقار با درایتش تیم را به لیگ دو خواهد برد.

این ستاره جدید فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: برای درخشش در کنار بزرگان تیم لحظه شماری می‌کنم و امیدوارم با استفاده از تجربیات بزرگان تیم و حمایت های استاد شریفی آینده خوبی را رقم بزنیم.

وی ضمن تشکر پدر و مادر و برادران شریفی در پایان گفت : بازی روز سه شنبه بازی حساسی است و امیدوارم دست پر از این بازی خارج شویم و از همه مردم شهر ساری میخواهم شهدای ساری را حمایت کنند و تنها نگذارند.