نفرات برتر سومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ مازندران مشخص شدند+عکس

سومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ مازندران روز جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود در مجتمع تفریحی و گردشگری نمک آبرود چالوس در غرب مازندران به پایان رسید.   به گزارش مازند اسپرت ؛ رئیس هیات دوچرخه سواری چالوس در خصوص برگزاری این مسابقه  گفت : سومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جایزه […]

ddoocgharskhسومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ مازندران روز جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود در مجتمع تفریحی و گردشگری نمک آبرود چالوس در غرب مازندران به پایان رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ رئیس هیات دوچرخه سواری چالوس در خصوص برگزاری این مسابقه  گفت : سومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ مازندران در زیر بارش باران پائیزی به مسافت ۱۳۰ کیلومتر و با حضور ۶۵ رکاب زن برگزار شد.


سید حسین هاشمی افزود: در پایان این دوره از مسابقه احمد ملکی از زنجان ، احد کاظمی از تبریز و محمد رجبلو از البرز به عنوان نفرات اول تا سوم مشخص شدند.
وی گفت: درمجموع حدود ۱۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای مرحله سوم دوچرخه سواری جایزه بزرگ مازندران از سوی رئیس هیات دوچرخه سواری استان تعیین شده و به ۱۷ نفر برتر اهدا شده است.

رئیس هیات دوچرخه سواری چالوس افزود: این مرحله از مسابقات در رشته کورسی و با حضور آزاد رکاب زن های برتر کشور از ۱۱ استان کشور برگزار شد.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از استان های مازندران، اصفهان، تهران، البرز، یزد، آذربایجان شرقی، زنجان، مرکزی و یک تیم از چالوس حضور دارند.
مرحله نخست مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری مازندران در مسیر نور به ساری و مرحله دوم آمل در مسیر ساری به فریدونکنار برگزار شد.

 

1

2

3

4

5