برگزاری مسابقات پرورش اندام با نام پهلوان زنده !

کمیل خلیلی رئیس هیات پرورش اندام مرکز استان در گفتگویی با خبرنگار مازنداسپرت در خصوص نامگذاری مسابقات بنام پهلوان زنده علی قربانی، اظهار داشت: دو دوره مسابقات پرورش اندام را بنام زنده یاد پهلوان حیدری در هیات کارگری برگزار کرده ایم اما تصمیم گرفتیم سومین دوره این مسابقات را بنام پهلوان زنده برگزار کنیم تا در زمان حیات از این قهرمان قدردانی شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کمیل خلیلی رئیس هیات پرورش اندام مرکز استان در گفتگویی با خبرنگار مازنداسپرت در خصوص نامگذاری مسابقات بنام پهلوان زنده علی قربانی، اظهار داشت: دو دوره مسابقات پرورش اندام را بنام زنده یاد پهلوان حیدری در هیات کارگری برگزار کرده ایم اما تصمیم گرفتیم سومین دوره این مسابقات را بنام پهلوان زنده برگزار کنیم تا در زمان حیات از این قهرمان قدردانی شود.

خلیلی ادامه داد : تقدیر از پهلوانان زنده را با برگزاری مسابقاتی با نام جام پهلوان علی قربانی استارت زدیم و انشالله اینگونه مسابقات تداوم پیدا می کند.

وی افزود : اینگونه مسابقات با نام پهلوان زنده به ورزشکاران جوان می آموزد که به مربیان و پیشکسوتان احترام بیشتر بگذارند و جایگاه پیشکسوت خودشان را حفظ کنند. چون این پیشکسوتان بودند که این ورزش را حفظ کردند و قهرمانان امروزی را پرورش دادند و الان این ورزشکاران در مسابقات مقام می آورند‌.

این مسئول بیان کرد : هدف ما از برگزاری این مسابقات این بود که هم یادی از پیشکسوتان داشته باشیم و هم این موضوعی الگویی برای نسل جوان شود.

رئیس هیات پرورش اندام ساری در خصوص نتایج بدست آمده در این مسابقات گفت: در نتایج تیمی، باشگاه گاز اول _ باشگاه دژ دوم و باشگاه البرز عنوان سوم مسابقات را کسب کردند.

خلیلی اظهار داشت: امیدواریم باحمایت های اداره ورزش و هیات پرورش اندام استان و تمامی مسئولین، این رشته به جایگاه اصلی و واقعی خودمان برسد.

خلیلی در پایان ضمن قدردانی از زحمات هیات پرورش اندام گفت : از تمامی مسئولین، مربیان، هواداران و ورزشکارانی که در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات ما را همراهی کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات بهتری برای پرورش اندام باشیم.