شهروند از داشتن تماشاگرانش محروم شد ! تلخ اما واقعی !!

تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین در دیدار سوم مرحله پلی‌اف لیگ برتر فوتسال کشور امروز بدون حضور تماشاگران ساروی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حتی باورش هم سخت است که بخواهیم قلعه را بدون صاحب خانه اش ببینیم. از فکر شوم ورامینی ها زمانی که نخواستند ادامه دهند کاملا مشخص بود که فکرهای پلیدی در سر دارند. در سایت فدراسیون اینگونه نوشتند: با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقه و همچنین ناظر ویژه کمیته انضباطی بین تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در تاریخ ۳۰ دی‌ماه در شهر ساری برگزار شد و تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم شهروند ساری منعکس شده است. از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از پرتاب چند عدد بطری آب به داخل زمین مسابقه منتهی به متوقف شدن بازی و همچنین فحاشی به بازیکنان تیم مقابل توسط تماشاگران منتسب، در خور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی باشگاه شهروند ساری از حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی این تیم محروم است.

تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین عصر فردا (چهارشنبه) در دیدار سوم پلی‌آف به مصاف هم می‌روند که با این حکم کمیته انضباطی، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

حیف که این قلعه فردا خالی است اما دل عاشقان شهروند در سالن است. بروید و فقط ببرید !