ورزش و کشتی مازندران پیرزاده را فراموش نخواهد کرد !

پنجشنبه ۲۶ دی ماه مراسم یادبود کسی است که ورزش مازندران و مخصوصا کشتی مدیون زحماتش هستند. پیرزاده یک هفته ای است که به دیار باقی شتافته است و حالا ورزش مازندران پیرزاده را از دست داده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پنجشنبه ۲۶ دی ماه مراسم یادبود کسی است که ورزش مازندران و مخصوصا کشتی مدیون زحماتش هستند. پیرزاده یک هفته ای است که به دیار باقی شتافته است و حالا ورزش مازندران پیرزاده را از دست داده است.

ورزش مازندران حالا سید علی اکبر پیرزاده، پیشکسوت و پهلوانی با اخلاق را از دست داده. پیرزاده پهلوانی بزرگ بود و همه به نیکی از او یاد می کردند.

انسانی متواضع، پهلوانی دارای منش انسانی و با اخلاق به‌ معنی واقعی‌اش بود. پیرزاده خدمات ارزنده ای به ورزش کشتی استان داشت و قهرمانان زیادی را به جامعه ورزش تحویل داد.

برای قدردانی از این مرحوم و به پاس خدماتش، ورزش مازندران می بایست مجلس بزرگداشتی در خور شان پهلوان سید علی پیرزاده بر‌پا دارند تا اینگونه از زحماتش قدردانی صورت نگرفته تا به الان صورت گیرد.

قطعا جامعه ورزشی پنجشنبه از ساعت ۲ الی ۴ در حسینیه ارشاد مرکز استان، برای پیرزاده عزیز دورهم جمع می‌شوند و یادش را گرامی خواهند داشت.

روحش شاد و یادش گرامی باد