صعود ساری به مرحله پلی‌اف لیگ برتر فوتسال/ شهروند به مصاف ورامین می‌رود

تیم شهروند ساری با کسب امتیازات لازم به جمع هشت تیم برترمرحله پلی اف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری هفت دیدار پایان یافت و شهروند ساری تنها نماینده فوتسال شمال کشور با کسب امتیازات لازم به جمع هشت تیم برتر مرحله پلی اف صعود کرد.

شاگردان رضا لک در تیم شهروند ساری از ۲۶ بازی خود در فصل جاری با ۱۳ برد، ۶ تساوی، ۷ باخت، ۸۷ گل زده، ۷۳ گل خورده و با تفاضل به اضافه ۱۴ موفق به کسب ۴۵ امتیاز شدند و در رده چهارم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای گرفتند.

شهروند ساری در مرحله پلی اف و برای رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی باید در سه بازی رفت و برگشت به مصاف تیم ستارگان ورامین که در رده پنجم این رقابت‌ها جای گرفت بازی کند که در این مرحله شهروند ساری در دو بازی میزبان ستارگان ورامین و در یک دیدار نیز مهمان حریف است.

در مرحله پلی اف تیم‌های اول تا چهارم در دو بازی میزبان حریفان خود هستند و تنها در یک دیدار برای صعود به جمع چهار تیم پایانی مهمان حریفان شان هستند.

در دیگر دیدارهای مرحله پلی اف تیم صدرنشین مس سونگون تبریز با تیم رده هشتمی شرکت ملی حفاری اهواز،  تیم رده دومی گیتی پسند اصفهان با تیم رده هفتمی سوهان محمد سیما قم، تیم رده سومی فرش آرا مشهد با تیم رده ششمی سن ایچ ساوه بازی می‌کند.

همچنین با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور تیم‌های شاهین کرمانشاه و آذرخش بندرعباس نیز به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور سقوط کردند.