صعود والیبال ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو با چهار مازندرانی

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی مسابقات انتخابی المپیک در چین به مصاف تیم میزبان رفت و با برتری در این مسابقه المپیکی شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا که به میزبانی شهر جیانگمن برگزار می‌شود به مصاف چین رفت و در یک بازی راحت با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه یافت.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این بازی مهم از سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد.

 

والیبال ایران در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در این بین نقش مازندران‌ها در تمامی ادوار موفقیت تیم ملی بی‌تاثیر نبوده.

علی شفیعی، رضا عابدینی، جواد کریمی و مجتبی میرزاجانپور چهار دلاور مازنی بودند که تیم ملی والیبال ایران را در مسابقات انتخابی آسیا برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ همراهی کردند و سهم قابل توجهی در این افتخارآفرینی داشتند.

تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا توانست چین را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و راهی المپیک شود.

 حالا باید منتظر درخشش سرو قامتان مازنی در المپیک باشیم …