از قهرمانی دو مازنی در تور تک ستاره والیبال تا شکست ناپذیری شاگردان نوری در بسکتبال

ورزش استان مازندران جمعه‌ای پرکار را گذراند که در ادامه به اتفاقات رخ داده می‌پردازیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز جمعه ۲۰ دی ماه ۱۳۹۸ روز پرکاری برای ورزش استان مازندران بود و اتفاقات زیادی در این روز رخ داد که در ادامه به صورت کوتاه به آنها می‌پردازیم.

تور تک ستاره والیبال و قهرمانی دو مازنی

قهرمانی دو ستاره بابلی در تور تک ستاره والیبال ساحلی درگهان در قشم آغاز تازه‌ای برای والیبال مازندران است.

 فیروزپور و آقاجانی طلایی شدند تا پرچم مازندران را در قشم بالا ببرند. عصر ۲۰ دی ماه ۹۸ در فینال مسابقات تور تک ستاره والیبال ساحلی درگهان در جزیره قشم، جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی ساحلی بازان بابلی تیم ملی (ج) ایران با غلبه بر تیم ملی (الف) ایران مقتدرانه برسکوی قهرمانی این مسابقات ایستادند.

حالا تیم ایران قهرمان شد و بازهم این ورزشکاران مازندرانی هستند که شایستگی‌های خود را ثابت کردند.

لیگ دسته اول بسکتبال کشور / شاگردان نوری شکست ناپذیر!

 هفته سیزدهم لیگ دسته اول بسکتبال کشور برگزار شد و تیم کوچین آمل در سالن پیامبراعظم (س) آمل میزبان تیم نبوغ اراک بود که در نهایت موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۹۵-۶۲ بدرقه کند.

شاگردان رضا نوری با توجه به ۱۲ پیروزی در ۱۲ بازی با اختلاف در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارند.

 لازم بذکر است کوچین آمل یک بازی معوقه را باید مقابل خانه بسکتبال کرمانشاه انجام دهد؛ آملی‌ها با پهلوان روزهای خوبی را در ورزش سپری می‌کنند و حالا آنها در تمامی رشته‌ها موفق هستند.

 از فوتسال تا اسکیت / درخشش زهرا قلی‌زاده دختر مازنی اینبار در اسکیت !

بی‌توجهی‌ها سبب شد تا از استان دور شود؛ اما این بی‌مهری‌ها ناامیدش نکرد. دختر مازنی در آن سوی کشور باز هم درخشید تا ثابت کند مازندران مهره ی خوبی را از دست داده است.

زهرا قلی‌زاده، بازیکن نام آشنای تیم ملی فوتسال ایران و تیم‌های مازندران در مسابقات رولبال اسکیت کشور خوش درخشید و به‌ همراه تیم بیرجند، به نائب قهرمانی کشور دست یافت تا به اردوی تیم ملی رولبال اسکیت کشور نیز دعوت شود.

زهرا ۸ سال بازیکن تیم ملی فوتسال و ۱۳ سال بازیکن لیگ برتر بود که به‌دلیل عدم حمایت مسؤولان بابلسری و مازندرانی، به خارج از استان عزیمت کردند.

کاش کمی بیشتر قدر داشته‌های‌مان را بدانیم و مفت مفت ورزشکاران و قهرمانان‌مان را از دست ندهیم.

جذاب و تماشایی مثل دربی مازنی‌ها / ساروی‌ها فاتح شهرآورد لیگ سه برابر آملی‌ها

جذاب‌تر از این نمی‌شد. مدت‌ها بود فوتبالی جذاب و پرگل ندیده بودیم اما ساروی‌ها و آملی‌ها هم گل‌های زیادی زدند هم بازی قشنگی را به نمایش گذاشتند.

دربی ساروی‌ها و آملی‌ها در مرحله نهایی لیگ دسته سوم به نتیجه سه بر دو به سود شاگردان ذوالفقار شریفی به پایان رسید تا سه امتیاز این دیدار به حساب ساروی‌ها برود.

آملی‌ها ابتدا پیش افتادند اما ساروی ها نگذاشتند تا دماوندی های آملی دست پر از شهرشان خارج شوند و امتیازات را پس گرفتند.

شهدای ساری و دماوند آمل دو تیم خوب مازندرانی در مرحله نهایی لیگ سه هستند و راه طولانی برای صعود در پیش خواهند داشت.

 شهدای ساری با این برد ۸ امتیازی شد و به تنهایی در صدر قرار گرفت و دماوند هم در رده پنجم قرار دارد.

چشیدن طعم برد توسط دختران فوتسالیست ساروی

از بس به نبردن عادت کرده بودند که با این برد حسابی ذوق زده شدیم. دختران ساروی این‌بار بردند تا نشان دهند دل‌شان نمی‌خواهد ته‌نشین لیگ باشند.

دختران نارنجی پوش ساروی در خانه از کویرنشینان کرمانی میزبانی میکر‌دند و موفق شدند ۶ بر ۵ به برتری برسند.

نسیم نوازنده، الناز عبدالهی (دو گل)، رقیه صومعه (سه گل) شش گلزن شهروندی‌ها بودند و گل‌های دختران کویر مس کرمان را مهسا محمدی، زهرا اسدی، نرجس کریمی دو گل، فائزه ریحانی زدند.

دختران شهروند در لیگ امسال قطعا سقوط نخواهند کرد و از حالا باید به فکر تیمی قدرت برای فصل آینده باشد.

نگاه ویژه شهردار  ساری به توسعه ورزش مرکز استان

در روزهایی که ورزشکاران شهرهای مختلف استان خود را برای رساندن به سکوهای قهرمانی آماده می‌کنند و از همه مهم‌تر، در آستانه المپیک، تلاش‌های این ورزشکاران برای گرفتن سهمیه المپیک بیشتر و بیشتر می‌شود و نیاز است نگاه ویژه‌ای به قهرمانان شود.

در مرکز استان مازندران با وجود تمامی کمبودها و ضعف‌های موجود، هستند کسانی که حواس‌شان به ورزش هم هست و پشتیبان ورزشکاران و قهرمانان این شهر هستند. عباس رجبی شهردار مرکز استان مازندران از بدو شروع بکارش در شهرداری ساری، نشان داد که همانطور که خودش از جنس ورزش و ورزشی هاست، ورزشکاران را فراموش نکرده و دو را دور برای توسعه ورزش در مرکز استان مازندران قدم های مثبتی بر می دارد.

بعد از تجلیل از قهرمانان شهر، حالا رجبی به سالن‌های مرکز شهر رفت و از نزدیک شاهد تمرینات و حتی کمبود های ورزشکاران بود. برادران دلیری هم که نقش بسزایی در پیشرفت چند سال اخیر ورزش استان داشتند، رجبی به سالن تختی ساری رفت و قول تجهیز هر چه بهتر این سالن را داد .

 اردوی تیم نساجی در بندرعباس

 کاروان نساجی برای برگزاری اردو، امشب تهران را به مقصد بندرعباس ترک خواهد کرد. نساجی‌چیان روز یکشنبه ۲۹ دی پس از پایان یافتن اردو، به تهران بازمی‌گردند.

 نساجی در نخستین بازی خود در نیم‌فصل دوم، روز ۵ بهمن مهمان تیم پیکان است.