ورزش همگانی مدیون تلاش های ستودنی دلیری

تلاشش ستودنی‌ست و خودش را خادم ورزش می‌داند. دلیری در نقشش باز‌هم درخشید و توسعه ‌ای که این روزها در ورزش همگانی میبینید حاصل زحمات شبانه روزی دلیری‌ست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تلاشش ستودنی‌ست و خودش را خادم ورزش می‌داند. دلیری در نقشش باز‌هم درخشید و توسعه ‌ای که این روزها در ورزش همگانی میبینید حاصل زحمات شبانه روزی دلیری‌ست.

دلیری در جلسات وزارت ورزش وجوانان برای دفاع از حق ورزش مازندران و پیشرفت ورزش همگانی شرکت کرد تا ورزش مازندران را به رخ کشور بکشاند.

او در گردهمایی پیشکسوتان همگانی کشور هم حضور یافت و در این گردهمایی اظهار کرد: تکریم و تجلیل از پیشکسوتان احترام فردای خودمان است. وی افزود: پیشکسوتان جایگاه ویژه و مهم در ورزش و جامعه بزرگ ورزش کشور را خواهند داشت و حضور آنان دربین ورزشکاران موجبات شور وشعف انگیزه مضاعف ورزشکاران قهرمانان رادرپی خواهد داشت.

احترام به پیشکسوت یکی از شاخص ترین ویژگی های دلیری‌ست و او معتقد است؛ بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان به جهت اندوخته های گرانقدر، در حسن برنامه ریزی و تحقق اهداف را در‌پی خواهد داشت.

دلیری تشکیل کمیته پیشکسوتان درفدراسیون ها و هیات های استان و شهرستان را نیاز مبرم دانست و گفت: این کمیته می‌تواند، بررسی زندگی معیشتی و احوال و مشکلات آنان را احصا کند.

دلیری در این گردهمایی به پاس زحمات و تلاش هایش در توسعه ورزش همگانی از سوی فدراسیون با لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد .