درخشش ستاره های سرخ در آسمان نوشهر ممنوع!

شهرداری نوشهر در خانه موفق شد از سد ستاره سرخ کاشان عبور کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز شنبه هفتم دی ماه بعد از مدت ها شاهد یک رقابت فوتبالی پرشور در نوشهر بودیم. سال های زیادی از تاریخ سازی شموشک این شهر نمی‌گذرد که مجددا شاهد یک رقابت فوتبالی در این شهر بودیم.

شهرداری نوشهر در اولین گام خود در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دسته سوم در ورزشگاه شهدا نوشهر به مصاف ستاره سرخ کاشان رفت. قبل از آغاز بازی شاهد حضور تعداد زیادی از هواداران شهرداری نوشهر بودیم. همه آمده بودند تا شروعی دوباره را جشن بگیرند، چه شاهپور صالحی لیدر معروف تیم دوست داشتنی شموشک و چه علی امانی شهردار شهرستان نوشهر در ورزشگاه حضور یافتند.

داور در سوت خود دمید تا جدالی جدید و با رنگ و بویی تازه در بندر شکل بگیرد. شهرداری‌چی‌ها با هدایت مهدی عینی آهسته آهسته به سمت هدف خود گام برداشتند و در اولین گام خود موفق شدند با تک گل امیررضا وفایی نژاد در دقایق پایانی به یک برد شیرین دست یابند‌.

نوشهری ها ستاره های سرخ را در خانه خاموش کردند تا سه امتیازی شوند و با یک بازی کمتر نسبت به بالانشینان در رده سوم جای بگیرند. کاشانی ها با دستانی خالی به خانه برگشتند تا همچنان در کسب پیروزی ناکام بمانند.