فیروزجا نایب قهرمان جهان شد ! افتخار میکنیم اما با بُغض !

علیرضا فیروزجا، شطرنج‌باز ۱۶ ساله ایرانی که در مسابقات قهرمانی سریع و برق آسای جهان ۲۰۱۹-روسیه با پرچم فیده شرکت کرده بود و در آستانه تغییر تابعیت هم قرار دارد، موفق شد با عملکردی درخشان به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علیرضا فیروزجا، شطرنج‌باز ۱۶ ساله ایرانی که در مسابقات قهرمانی سریع و برق آسای جهان ۲۰۱۹-روسیه با پرچم فیده شرکت کرده بود و در آستانه تغییر تابعیت هم قرار دارد، موفق شد با عملکردی درخشان به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

مگر می‌شود به این گل پسر مازندرانی افتخار نکرد!؟ مگر می‌شود باور کرد که دیگر او را برای ایران نداریم !؟

چطور می‌شود به سادگی قید چنین استعدادی را زد ! نگذارید برود و دلش را بدست بیاورید تا مازندران و ایران این گوهر گران‌بها را همچنان داشته باشد و به آن ببالد ..!

 

فیروزجا تغییر تابعیت را تایید کرد

علیرضا فیروزجا موفق به کسب مدال نقره مسابقات سریع شطرنج قهرمانی جهان شد. او پس از این رقابت‌ها با بیان اینکه قدردان زحماتی که در ایران برایم کشیده شده هستم، گفت که از این پس برای فرانسه بازی خواهد کرد

علیرضا فیروزجا، شطرنج‌باز ۱۶ ساله ایرانی که در مسابقات قهرمانی سریع و برق آسای جهان با پرچم فیده شرکت کرده بود روز گدشته موفق شد به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند