سایه سنگین کشتی مازندران بر کشتی جهان!

اتحادیه جهانی کشتی باری دیگر با قرار دادن کلیپی در صفحه اینستاگرام خود، مجتبی گلیج را به‌عنوان برترین آزادکار رده سنی زیر ۲۳ سال (امید) معرفی کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آنقدر خوبیم که این موارد ریز زیاد به چشم‌مان نمی‌آید، افتخارات کشتی‌گیران مازندرانی کم نیست و همیشه برترینیم، اتحادیه جهانی کشتی باری دیگر با قرار دادن کلیپی در صفحه اینستاگرام خود، مجتبی گلیج را به‌عنوان برترین آزادکار رده سنی زیر ۲۳ سال (امید) معرفی کرد.

در حالی که به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی نزدیک می‌شویم اتحادیه جهانی نسبت به معرفی کشتی‌گیران برتر سال در رشته زیر ۲۳ سال اقدام کرد که در رشته کشتی آزاد مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به‌عنوان بهترین کشتی‌گیر سال معرفی شد تا باز هم بدرخشیم.

پیش از این نیز اتحادیه جهانی، رحمان عموزاد بهشهری در وزن ۴۸ کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان را به‌عنوان برترین کشتی گیر سال ۲۰۱۹ معرفی کرده بود.

کشتی برای مازندران حکم پدر ورزش هاست و باید به این ورزش پرافتخار توجه و نگاه ویژه‌تری شود، در برخی از شهرهایی که کشتی‌گیران و قهرمانان خوبی در آن رشد کرده‌اند از ابتدایی‌ترین امکانات محرومند و لازم است برای برطرف شدن مشکلات دستگاه ورزش مستقیماً ورود پیدا کند!