دوئل پرحاشیه برای کسب کرسی جودوی مازندران/تخریب نه تلاش آری!

با خداحافظی قدمی از مازندران و حضورش در فدراسیون جودو، مدعیان زیادی برای ساختن جودو دست به‌کار شدند، مدعیانی که برای رسیدن به کرسی ریاست، به‌جای تلاش، دست به تخریب می‌زنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جودو جزو رشته های‌ محبوبی‌ است که انگار قرار نیست رنگ آرامش به خود بگیرد، چند سال پیش، مجتبی قدمی با حضورش در رأس جودوی مازندران، کشتی به گل نشسته جودو را نجات داد و موفق شد تا حدودی جودو را در مازندران سروسامانی بدهد.

اما حالا با خداحافظی قدمی از مازندران و حضورش در فدراسیون جودو، مدعیان زیادی برای ساختن جودو دست به‌کار شدند، مدعیانی که برای رسیدن به کرسی ریاست، به جای تلاش، دست به تخریب می‌زنند!

جودو بعد از قدمی به حامی سپرده شد تا بتواند تا زمان انتخابات حامی جودوکاران باشد تا آن کشتی به ساحل نشسته دوباره به گِل ننشیند.

حامی برای موفقیت جودو تلاش های زیادی انجام داد اما هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، جودو وارد حاشیه‌های جدیدتر می‌شود.

دوئل مرزبان و حامی، انتخابی سخت برای خانواده جودو است، هر دو از خانواده جودو هستند و هرکدام‌شان حامیان خاص خودشان را دارند، هر دو با لباس جودو عکس هم دارند و کسی هم نمی‌تواند این دو را سوژه کند!

انتخابات هیأت جودو قرار بود این هفته برگزار شود که به‌دلایل نامعلوم این انتخابات کنسل و به روزی دیگر موکول شد تا همچنان تنش و حاشیه در جودو وجود داشته باشد.

حامی هم جودوکار است و هم در عرصه مدیریت دانشگاهی فعالیت دارد، مرزبان هم به مانند حامی از قدیمی‌های جودو بوده و وکالت تخصصش است.

در خوب بودن هر دو گزینه شکی نیست و قطعاً هرکدام از این گزینه‌ها کرسی ریاست هیأت جودو را بر عهده بگیرند، جودو می‌تواند مجدداً به ساحل آرامش برسد اما نباید یادمان برود که بی‌اخلاقی‌ها و تخریب‌ها در مرام پهلوانی جودوکاران نیست و نباید اخلاق را زیر پا گذاشت.

اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران هم باید هر چه زودتر تکلیف انتخابات هیأت جودو مازندران را روشن کند تا جودو از این حاشیه‌های خودساخته و تنش‌های به‌وجودآمده نجات پیدا کند تا باری دیگر جودوی مازندران را در بهترین سطح جودوی کشور ببینیم.