امان از این کاندیداهای ورزش‌دوستِ زرنگ!

انتخابات و کاندیدا شدن هم یک‌جورایی شبیه ورزش است، باید جنگید تا پیروز شد، هر کسی تیمش تیم‌تر باشد و تاکتیک‌پذیرتر، قطعاً پیروز است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،انتخابات نزدیک است و دلسوختگان ورزش هم در آستانه انتخابات، روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شوند، همه جا هستند و دل‌شان به حال تمام باشگاه‌ها، تیم‌ها و ورزشکاران می‌سوزد!

به ثبت یک عکس هم قانع نیستند، دوست دارند در فضای شلوغ دیده شوند و ردیف جلوی جایگاه را هم می‌خواهند، به هر حال انتخابات است و باید به طریقی خودشان را معرفی کنند، کجا بهتر از مکان‌های شلوغ ورزشی!

ساده‌تر از ورزشی‌ها کجا می‌توانند پیدا کنند؟ البته بعضی از این کاندیداها هم زرنگ تشریف دارند و دنبال صندلی جایگاه نیستند! آن‌ها ترفند جالبی دارند و به دِل هواداران می‌روند و در کنار تماشاگران می‌نشینند تا مثلاً ثابت کنند که چقدر خاکی، مردمی و ورزش‌دوست هستند.

به هر حال در این زمان، باید حرفه‌ای‌تر عمل کرد! البته انتخابات و کاندیدا شدن هم یک‌جورایی شبیه ورزش است! باید جنگید تا پیروز شد، هر کسی تیمش تیم‌تر باشد و تاکتیک‌پذیرتر باشد، قطعاً پیروز است.

این کاندیدایی هم که برای نشستن روی صندلی جلوی جایگاه‌ها سر‌‌ و‌ کله نمی‌شکنند و در دل هواداران حضور پیدا می‌کنند، قطعاً کاربلد‌تر و حرفه‌ای‌تر هستند و درصد برنده شدن‌شان بیشتر از سایر رقباست.

در پایان مسؤولان اماکن ورزشی، باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی هم باید در این بازه‌های حساس مراقب سوءاستفاده‌هایی که از سوی کاندیداها صورت می‌گیرد، باشند و اداره‌کل ورزش و جوانان هم باید جلوی فعالیت‌های انتخاباتی برخی هیأت‌ها و حتی ادارات ورزش را بگیرد و نگذارد ادارات و هیأت‌ها به ستادهای انتخاباتی تبدیل شود.