صنیعی‌فر با یک خداحافظی همه را خوشحال کرد!

از نساجی که در حسرت صعود به لیگ برتر بود تا نساجی که در صعود دیرهنگامش به لیگ برتر، اقتدار خوبی از خودش نشان داد تا نساجی امروز که بعد از شروع خوبش در لیگ برتر دچار دست‌انداز شد، خون دل‌ها خورده‌ایم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از نساجی که در حسرت صعود به لیگ برتر بود تا نساجی که در صعود دیرهنگامش به لیگ برتر، اقتدار خوبی از خودش نشان داد تا نساجی امروز که بعد از شروع خوبش در لیگ برتر دچار دست‌انداز شد، خون دل‌ها خورده‌ایم.

اواخر هفته‌ای که گذشت بالاخره جلسه‌ای میان دو مالک باشگاه نساجی برگزار شد و براساس اخبار رسیده رضا حدادیان، سهام فرهاد صنیعی‌فر را خریده است.
در این جلسه صنیعی‌فر و حدادیان به توافق رسیدند تا سهام ۶۰ درصدی صنیعی به دیگر مالک باشگاه واگذار شود. اگر این اتفاق بیفتد نساجی می‌تواند با یک مالک راهش را در لیگ برتر ادامه بدهد.

خبرهای دیگری که از این نشست بیرون آمده این است است که حدادیان پرداخت تمام بدهی‌های نساجی را به عهده گرفته است. ضمن اینکه گفته می‌شود علی امیری معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال و نماینده حدادیان در باشگاه نساجی نیز شانس اصلی رسیدن به پست مدیرعاملی در این
باشگاه است.

این خبر در روزهایی منتشر می شود که نساجی با مشکلات عدیده ای بخصوص در زمینه مالی مواجه است. بدهی های گذشته باشگاه مطالبات بازیکنان و جدایی برخی از آن ها در نیم فصل و مشکلاتی از این دست در هفته های اخیر برای این تیم پرطرفدار شمال ایران به اوج خود رسیده است.

نکته اما اینجا است که این اولین بار نیست که چنین اخباری از باشگاه نساجی به گوش می رسد. در واقع در دو فصل اخیر در ابتدا و انتهای هر فصل این خبر شنیده می‌شود که یکی از مالکان سهامش را واگذار کرده و باشگاه با یک مالک ادامه می‌دهد اما تا این زمان هنوز هیچ اتفاق رسمی رخ نداده و نساجی با دو مالک و مشکلات حاصل حضور دو تفکر متفاوت در این باشگاه روبه‌رو بوده است.

حالا اما با توجه به تعصب و پیگیری‌های حدادیان که در این سال‌ها بدون هیاهو و ایجاد حاشیه فقط به فکر منافع باشگاه و هواداران پرشمارش بوده، به نظر می‌رسد بالاخره طلسم چندگانگی و توهم توطئه و… در نساجی مازندران شکسته شود.

 

خبرشمال