چرا داوران دربی برای شبگردی به پل طبیعت رفتند؟

سعید مظفری زاده در یادداشتی کوتاه از روزی نوشت که تصمیم مسئولان ورزش این شد تا داوری های دربی را به داوران ایرانی بسپارند. به گزارش مازنداسپرت : يادم هست از آن سالي كه داوري دربي را با تلاش مسعود عنايت و سردار محمدي به داورهاي ايراني سپردند، سعي كردند با ايجاد شرايط مناسب و […]

سعید مظفری زاده در یادداشتی کوتاه از روزی نوشت که تصمیم مسئولان ورزش این شد تا داوری های دربی را به داوران ایرانی بسپارند.

به گزارش مازنداسپرت : يادم هست از آن سالي كه داوري دربي را با تلاش مسعود عنايت و سردار محمدي به داورهاي ايراني سپردند، سعي كردند با ايجاد شرايط مناسب و حمايت از داوران بهترين فضا را براي قضاوت آنها فراهم كنند. يكي از كارهاي خوبي كه انجام مي شد اين بود كه براي اين بازي خاص يك هتل خصوصي و بسيار خلوت براي داوران در خيابان جردن در نظر مي گرفتند كه غيراز تيم داوري تقريبا هيچ مسافر ديگري در آن روز نداشت و اتاق هاي بزرگي داشت كه كل تيم داوري و نظارت كنار هم بودند و ارتباط خوبي قبل از بازي بين آنها ايجاد مي شد و كسي هم تمركزشان را بهم نمي زد . خودشان هم اين حس را پيدا مي كردند كه اين بازي با بازي هاي ديگر تفاوت دارد و ناخوداگاه تمركز بيشتري بر روي كارشان مي كردند . آنها با روحيه و اعتماد به نفس بهتري به زمین بازی می رفتند.
اما از آنجا كه هر سال دريغ از پارسال و همانطور كه بارها به بي تفاوتي فدراسيون به مقوله داوري اشاره كردم و همينطور از رفتارهاي عجيب سازمان ليگ كه گويا از تضعيف داوري در راستاي تضعيف رقيب بهره مي برد، امسال تيم داوري در همان هتل شلوغ مركز شهر كه محل اسكان هميشگي داوران در پايتخت است استقرار يافتند ، تا جايي كه براي لحظه اي با هم بودن و در خلوت بودن تصميم گرفتند ديشب سري به تپه هاي عباس آباد بزنند.
اگر به اراده فدراسيون و سازمان ليگ به عدم برگزاري كلاسهاي هماهنگي داوران در ابتداي فصل كه نهايتا با فشار رسانه ها و كارشناسان به يك كلاس نمايشي و بي حاصل دو روزه تبديل شد و همچنين عدم پرداخت مطالبات انها حتي در رده ليگ برتر و وضعيت لباسها و سيستم راديويي و وسايل مورد نياز اوليه داوران و مصاحبه هاي بي سابقه مسئولين فدراسيون و سازمان ليگ بر عليه داوران كه فضا را براي مصاحبه و حمله هاي ديگر أركان فوتبال به داوران فراهم نمود ، توجه كنيد شايد پاسخ خود را براي چرايي امروز وضعيت داوري كشور بيابيد.