رضا لک : به این بازیکنان افتخار می‌کنم/برای رسیدن به پلی اف تلاش می کنیم

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه چند مورد اشتباه بازیکنانم منجر به گلزنی تیم حریف شد، گفت: گیتی‌پسند بهترین بازیکنان لیگ را جذب کرد اما به این بازیکنان افتخار می‌کنم که بهترین نمایش را در برابر حریف پر ادعا داشتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا لک در گفت‌وگویی پس از تساوی مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: بازیکنان نمایش بسیار خوبی مقابل گیتی‌پسند داشتند و بازی قابل قبولی را در حضور پرشور تماشاگران ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در برابر گیتی‌پسند موقعیت زیادی داشتیم، افزود: در طول بازی به ویژه در نیمه‌دوم بازیکنانم فرصت‌های زیادی گلزنی را از دست دادند.

لک با اشاره به اینکه چند مورد اشتباه بازیکنانم منجر به گلزنی تیم حریف شد، گفت: گیتی‌پسند بهترین بازیکنان لیگ را جذب کرد اما به این بازیکنان افتخار می‌کنم که بهترین نمایش را در برابر حریف پر ادعا داشتند.

سرمربی شهروند ساری با بیان اینکه تماشاگران سرمایه‌های اصلی تیم و شهرمان هستند، تصریح کرد: بازیکنانم با تمام توان و قوا از خود مایه گذاشتند تا هواداران با دست خالی سالن ورزشی را ترک نکنند.

وی در پایان افزود: تمام تلاش خود را در ادامه لیگ به کار می‌گیریم تا همچنان جز مدعیان و هشت تیم پلی اف قرار بگیریم.

، از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دیدار دو تیم شهروند ساری و گیتی‌پسند اصفهان که در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد در نهایت دو تیم با تساوی پرگل سه بر سه دست یافتند.