برد شیرین شهدای بابلسر در آخرین دیدار نیم فصل اول

شهدای بابلسر در ایستگاه پایانی نیم فصل نخست لیگ دو فوتبال باشگاه های به یک پیروزی پرگل در مقابل نفت امیدیه دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بابلسری ها بالاخره در هفته سیزدهم، انتظار هواداران را برای ارائه فوتبال زیبا و تهاجمی برآورده کردند و با نتیجه ۴ بر ۱ حریف خود را مغلوب کردند.

شهدای بابلسر در بازی مقابل نفت امیدیه بر خلاف بازی های گذشته که از سیستم ۲-۴-۴ استفاده می کردند، با تغییر روش بازی سیستم تهاجمی تر ۳-۴-۳ را آزمایش کرد و به نتیجه مطلوب دست یافت.

در دقیقه ۱۳ بازی، سعید مرادی مدافع امیدیه، ارسال تند و تیز جناح راست هانی اسماعیلی مهاجم بابلسر را به اشتباه وارد دروازه خود کرد. .

۱۳ دقیقه بعد باز هم این هانی اسماعیلی بود که ارسال بلند فرهاد شفاعی از سمت چپ را با ضربه سر زیبایی به گل دوم شهدای بابلسر تبدیل کرد.

نفت امیدیه بعد از دریافت گل، ‌دو بار در نیمه اول روی دروازه شهدا خطرناک ظاهر شد که بار اول مجتبی فرهادی دروازه بان با سیوی زیبا مانع گلزنی شد و بار دوم هم شوت سنگین و سرکش مهاجم این تیم با فاصله نزدیکی از دروازه به خارج رفت.

در دقیقه ۵۵ بازی، جواد غلامی مهاجم گلزن و تکنیکی شهدای بابلسر در درون محوطه جریمه با خطای آرش طیبی دروازه بان امیدیه متوقف شد تا داور به سود تیم میزبان اعلام ضربه پنالتی کند. خود جواد غلامی ضربه پنالتی را به تور دروازه نفت امیدیه زد.

دقیقه ۶۷ بازی مسابقه بود که نفت امیدیه بالاخره به گل رسید. یاسر چکاره روی اشتباه خط دفاعی تیم شهدا با ضربه بغل پا گلزنی کرد.

کاوه زنگیان مدافع پیش تاخته شهدا در دقیقه ۸۷ مسابقه، ضربه کاشته ارسالی مجید هوتن را بعد از برگشت توپ توسط خط دفاعی نفت امیدیه با ضربه ای حساب شده از داخل محوطه جریمه وارد دروازه نماینده فوتبال خوزستان کرد تا بازی با حساب ۴ بر ۱ به سود شهدای بابلسر خاتمه یابد.

شهدای بابلسر در پایان این بازی با ۱۶ امتیاز، در جدول رده بندی مسابقات یک پله صعود کرد و به جایگاه نهم رفت.

بازی های عقب مانده تیم های شهدای رزکان کرج و نفت امیدیه تکلیف جایگاه نهایی تیم شهدای بابلسر را در نیم فصل اول گروه ب لیگ دو فوتبال کشور مشخص می کند. .