جلوی تخلفات را بگیرید / نظارت تعطیل !

ادارات ورزش و جوانان و یا هیات های ورزشی برای باشگاه داری، تیم داری و یا فعالیت در زمینه ورزش، فقط نقش صادر کننده مجوز را ایفا می کنند و دریغ از ذره ای نظارت !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ادارات ورزش و جوانان و یا هیات های ورزشی برای باشگاه داری، تیم داری و یا فعالیت در زمینه ورزش، فقط نقش صادر کننده مجوز را ایفا می کنند و دریغ از ذره ای نظارت !

از فوتبال و کشتی که پرطرفدارترینن تا رشته های تازه واردی چون گلف و … همگی این رشته ها نیازمند نظارت بیشتر دستگاه ورزش هستند.

حضور مربیان مرد در تمرین بانوان، تمرینات خصوصی مربیان مرد با بانوان ورزشکار، تخلفات برخی باشگاه ها در اجرای مختلط تمرینات، صدور بی رویه مجوزها در هیات های ورزشی، جعل مدارک مربیگری و فروش آن به مربیان، برگزاری دوره هایی بدون اخذ مجوز از فدراسیون مربوطه، عدم حضور برخی روسای ادارات و غیبت های طولانی مدت، تخلفات ورزش های پروازی، عدم شفاف سازی مالی در برخی هیات ها و … بخشی از تخلفاتی است که واحد نظارتی دستگاه ورزش باید برای برخورد با آنها ورود پیدا کند و جلوی این بی اخلاقی ها و تخلفات را بگیرد.

متاسفانه مسئولین مربوطه، در بخش نظارت ادارات ورزش و هیات های ورزشی بسیار ضعیف عمل می کنند و گویا قرار نیست جلوی این بی اخلاقی ها گرفته شود.

نیاز است، دستگاه ورزش، کمیته نظارتی ای را برای برخورد با این تخلفات تشکیل دهد تا روزانه نظارت خود را بر ادارات ورزش، هیات ها و باشگاه های ورزشی انجام دهند تا دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.