خداحافظی میثم‌ بائو از نساجی در اینستاگرام!

ساعاتی بعد از اتفاق عجیب در هنگام اولین تعویض نساجی، میثم بائو از نساجی خداحافظی کرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ در بازی امروز نساجی مقابل نفت مسجد سلیمان در هنگام تعویض اول اتفاق عجیبی افتاد. میثم بائو، کاپیتان باتجربه و آب‌دیده‌ی نساجی، که بعد از کش‌و‌قوس‌های زیادی به نساجی پیوست، بعد از تعویض […]

00222ساعاتی بعد از اتفاق عجیب در هنگام اولین تعویض نساجی، میثم بائو از نساجی خداحافظی کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در بازی امروز نساجی مقابل نفت مسجد سلیمان در هنگام تعویض اول اتفاق عجیبی افتاد. میثم بائو، کاپیتان باتجربه و آب‌دیده‌ی نساجی، که بعد از کش‌و‌قوس‌های زیادی به نساجی پیوست، بعد از تعویض بازوبند خود را بر زمین کوبید و زمین را ترک کرد تا نوربخش جایگزین او شود.

این حرکت که به مزاق هواداران نساجی خوش نیامد باعث شد تا اعتراض‌هایی هم به بائو داشته‌باشند. اعتراض‌هایی که به بیرون از ورزشگاه هم کشیده‌شد و تعدادی از هواداران ناراحت نساجی بعد از خروج بائو با او درگیری لفظی پیدا کردند که با دخالت نیروی انتظامی همراه بود.

حالا بعد از این ماجرا میثم بائو بلافاصله در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرد از تعویضش ناراحت بود و با خداحافظی از نساجی برای هواداران و تیم آرزوی موفقیت کرد.

بائو نوشت:

“سلام به همه‌ی دوستداران نساجی. اول تبریک به خاطر برد امروز. انشالا که همیشه پیروز باشه و باعث سربلندی این شهر بشه. در ضمن نساجی اسمش خیلی بزرگتر از این فوتباله. من تو عصبانیتم که اونم به خاطر عرق شهرم و تعصبم بود ناراحت بودم از تعویضم. اما قصد اینکه بازوبند به زمین بزنم نبود. با این همه تفاصیل از همتون ممنونم. فکر کنم اگه نباشم تیم بهتر موفق میشه. آرزوی موفقیت برای تیم نساجی و هواداراش”