دی‌ماریا: هیچ‌گاه نمی‌خواستم رئال را ترک کنم

آنخل دی‌ماریا، هافبک سابق رئال مادرید عنوان کرد که هیچگاه قصد جدایی از رئال مادرید را نداشته و احترام زیادی برای باشگاه سابقش قائل است.   به گزارش “مازنداسپرت“، هافبک آرژانتینی سال ۲۰۱۴ با ۶۰ میلیون پوند از رئال مادرید راهی منچستریونایتد شد ولی نتوانست جایگاهی برای خودش در اولدترافورد دست و پا کند. او […]

آنخل دی‌ماریا، هافبک سابق رئال مادرید عنوان کرد که هیچگاه قصد جدایی از رئال مادرید را نداشته و احترام زیادی برای باشگاه سابقش قائل است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، هافبک آرژانتینی سال ۲۰۱۴ با ۶۰ میلیون پوند از رئال مادرید راهی منچستریونایتد شد ولی نتوانست جایگاهی برای خودش در اولدترافورد دست و پا کند. او سپس راهی پاری سن ژرمن شد و تا به اینجا توانسته عملکرد خوبی از خود به ثبت برساند. دی‌ماریا در دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید مقابل تیم سابقش به میدان رفت و حال در مصاحبه با مارکا گفت که هیچگاه قصد جدایی از رئال را نداشته است.
او گفت:” هدف من همیشه ماندن در رئال مادرید بود. من رابطه زیادی با فلورنتینو پرز نداشتم.هیچگاه هواداران رئال را فراموش نخواهم کرد.تشویق‌های آنها در بازی آخرم بی نظیر بود و همیشه سپاسگذار آنها خواهم بود. اگر در برنابئو گل بزنم، خوشحالی نمی‌کنم. برای هواداران و هم تیمی‌های سابقم احترام زیادی قائل هستم. پاری سن ژرمن می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود. بازیکنان خواهان قهرمانی هستند و باشگاه هم همینطور. در برنابئو شاهد یک PSG شجاع خواهیم بود.”

 

منبع:ورزش۳