والیبالیست‌های کاله مازندران مهمان متین/ عطایی به ورامین می‌رود

هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور امشب با رویارویی دو تیم قدرتمند کاله مازندران و متیم صالحین ورامین پیگیری می‌شود که نماینده مازندران در این دیدار مهمان رقیب است. به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوم دور رفت بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبال شامگاه […]

هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور امشب با رویارویی دو تیم قدرتمند کاله مازندران و متیم صالحین ورامین پیگیری می‌شود که نماینده مازندران در این دیدار مهمان رقیب است.

خبرگزاری فارس: والیبالیست‌های کاله مازندران مهمان متین/ عطایی به ورامین می‌رود

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوم دور رفت بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبال شامگاه چهارشنبه با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

در این هفته شهرهای ورامین، تهران، بندرعباس، مشهد و زاهدان میزبان رقبای خود هستند.

والیبالیست‌های جوان و جویای نام کاله مازندران که پس از یک فصل دوری از رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر به این دوره از مسابقات بازگشتند، در خارج از خانه به دیدار تیم قدرتمند متین صالحین ورامین می‌روند.

این دیدار حساس و نفس‌گیر از ساعت ۱۷ در سالن ورزشی سر‌پوشیده شهید گل عباسی آغاز می‌شود که در آن به‌دلیل سنگینی دیدار محمد‌حسین شفقی و یونس حسن‌زاده ناظران و نمایندگان فدراسیون والیبال هستند و امر قضاوت به حمید راهجردیان و اصغر میرزایی سپرده شده است.

بهروز عطایی که امسال به‌عنوان سرمربی تیم والیبال کاله مازندران فعالیت دارد، سال گذشته در راس کادر فنی تیم والیبال ورامین جای داشت و حضور مجدد این مربی در شهرستان ورامین به‌همراه برخورد بازیکنان و تماشاگران می‌تواند جالب توجه باشد.

سبز‌جامه‌گان کاله مازندران در هفته نخست لیگ برتر والیبال که چهارشنبه گذشته برگزار شد در خانه میزبان گوهرکویر زاهدان بودند که توانستند این تیم جنوب کشور را با نتیجه سه بر صفر از پیش‌رو بردارند.

متین صالحین ورامین نیز هفته گذشته میهمان آرمان ورزشی ارکان بود که با نتیجه نزدیک سه بر دو متحمل شکست سنگین شد.

هم‌اکنون کاله مازندران با یک پیروزی، سه امتیاز و پوئن مثبت بالاتر در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و متین صالحین ورامین هم با یک امتیاز در رده هفتم جدول ۱۲ تیمی مسابقات جای دارد.