رازی که باعث می شود تونی و تراکتورسازی بردهای تاریخی اش را وا بدهد!

رازی که باعث می شود تونی و تراکتورسازی بردهای تاریخی اش را وا بدهد! ورزش > لیگ برتر – تعویض عجیب تونی ، این دلیلی است که باعث شد تا ذوب آهن بتواند ۳ گل عقب افتاده از تراکتورسازی را جبران کند؟ به گزارش مازند اسپرت ؛تونی اولیویرا مربی تراکتورسازی یک بار دیگر مسابقه ای را که […]

رازی که باعث می شود تونی و تراکتورسازی بردهای تاریخی اش را وا بدهد!

ورزش > لیگ برتر – تعویض عجیب تونی ، این دلیلی است که باعث شد تا ذوب آهن بتواند ۳ گل عقب افتاده از تراکتورسازی را جبران کند؟

به گزارش مازند اسپرت ؛تونی اولیویرا مربی تراکتورسازی یک بار دیگر مسابقه ای را که جلو بود را وا داد. بار قبل بهای از دست دادن بازی ، قهرمانی لیگ ، پیش چشمان ده ها هزار هوادار بود اما این بار در یک ورزشگاه خالی بود که بازی با ۳ گل اختلاف را وا داد تا بغض کند و چشمانش را روی هم بگذارد و حسرت بخورد.

خودش هم شوکه مانده بود که چطور مقهور شده است؟ علیرضا امامی فر کارشناس برنامه شب های فوتبالی این اتفاق را خیلی کوتاه و ساده تحلیل کرد. اشتباهات فردی یا کم کاری و هیچ کدام از این ها دلیل ناکامی نبود.

او به نکته ظریفی اشاره کرد و گفت:«بیایید تعویض های کلیدی تونی را در این دو بازی بررسی کنیم. در بازی با نفت ، ادینیو را در دقایق پایانی بیرون کشید و آن اتفاق برایش افتاد. این بار هم در این بازی ، او تا پیش افتاد ، بار دیگر رهبر تیمش را بیرون آورد. این بار بختیار رحمانی تعویض شد و تراکتور در نبود او خوابید و افت کرد. »