معروف یا حسینی؛ رییس چه کسی است؟

دومین هفته از لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه آغاز می شود و سعید معروف با تیم شهرداری ارومیه می رود تا رو در روی ثامن الحجج، تیم امسال امیر حسینی قرار بگیرد.         به گزارش “مازنداسپرت“، لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه هفته دوم خود را پشت سر می گذارد و بر خلاف […]

دومین هفته از لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه آغاز می شود و سعید معروف با تیم شهرداری ارومیه می رود تا رو در روی ثامن الحجج، تیم امسال امیر حسینی قرار بگیرد.

 

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه هفته دوم خود را پشت سر می گذارد و بر خلاف سایر هفته ها، ۱۰ تیم در ۵ بازی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. تیم والیبال پیکان به دلیل حضور در جام باشگاه های جهان بازی خود در این هفته مقابل بانک سرمایه را برگزار نمی کند و سایر تیم ها طبق برنامه رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

ثامن الحجج – شهرداری ارومیه

شاید بتوان حساس ترین بازی هفته را همین دیدار نامید چرا که یک بار دیگر دو پاسور استثایی والیبال ایران رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. البته یاران سعید معروف در تیم شهرداری ارومیه به مراتب نام های پرآوازه تری دارند اما رو در رویی این دو بازیکن همیشه جذاب بوده است. شهرداری ارومیه اولین بازی خود را با قدرت آغاز کرد و تیم پرستاره بانک سرمایه را از پیش رو برداشت اما ثامن الحجج به بازرگانی گنبد باخت تا دو تیم شروعی کاملا متفاوت داشته باشند. البته مشهدی ها با از دست دادن محمدجواد معنوی نژاد و یار خارجی شان اوضاعی به مراتب نامساعد تر از گذشته دارند اما نکته این دیدار حضور پاسورهایی است که هر یک برای خود طرفداران خاصی دارند.

متین ورامین – کاله مازندران

بهروز عطایی سرمربی کاله باید به ورامین برود و مقابل تیم سال گذشته خود قرار بگیرد. متین تیم خوبی است اما بازی هفته اول را مقابل آرمان اردکان واگذار کرد تا برای اولین پیروزی دلخوش به بازی خانگی اش باشد. کاله از آن طرف در بازی نه چندان مشکلی گوهر کویر زاهدان را شکست داده بود و این دیدار برای دو تیم حساسیت های زیادی دارد. اکثر بازیکنان دو تیم سابقه بازی در تیم رو به رو را دارند و هیجان همیشگی کاله و متین در این دیدار هم برقرار است. طرفداران این دو از بازی فینال ۹۲ همچنان منتظر بازی با حریف هستند و از همان بازی همیشه بازی آنها جذاب بوده است.

بازی های هفته دوم لیگ برتر والیبال:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۴:۳۰
سایپا تهران – بازرگانی جواهری گنبد
داور اول: بهروز جعفری و داور دوم: محمدرضا آقایی
بندرعباس، سالن فجر، ساعت ۱۷
آلومینیوم المهدی هرمزگان – آرمان ورزشی اردکان
داور اول: مسعود ذوفی و داور دوم: وحید پورکاشیان

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۷
ثامن الحجج خراسان – شهرداری ارومیه
داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: داود نافعی
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت ۱۷
متین صالحین ورامین – کاله مازندران
داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: اصغر میرزایی
زاهدان، سالن استانداری، ساعت ۱۷
گوهر کویر زاهدان – شهرداری تبریز
داور اول: علیرضا قریب و داور دوم: سعید اسماعیلی