رضایت توخل از پیروزی پرگل دورتموند

به گزارش مازند اسپرت ؛ ساعتی پیش بروسیا دورتموند موفق شد در یک بازی خانگی با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ آگسبورگ را در هم بکوبد. بعد از پایان این مسابقه توماس توخل گفت:” از نتیجه و از گل‌های زیبایی که وارد دروازه حریف کردیم خوشحالم. در نیمه اول، بازی‌مان را برای یک برد قاطع […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ ساعتی پیش بروسیا دورتموند موفق شد در یک بازی خانگی با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ آگسبورگ را در هم بکوبد.
بعد از پایان این مسابقه توماس توخل گفت:” از نتیجه و از گل‌های زیبایی که وارد دروازه حریف کردیم خوشحالم. در نیمه اول، بازی‌مان را برای یک برد قاطع پی‌ریزی کردیم اما در نیمه دوم به مدت پانزده دقیقه می‌شد دید که خستگی سفر چند روز قبل چطور بر ما چیره شد. به هر حال در پایان نتیجه را مال خود کردیم.
از مارکو رویس هم خیلی راضی بودم؛ او کاملا جدی و با دقت به دستوراتی که داده بودم عمل کرد، علاوه بر آن خیلی هم فعال و کوشا و منضبط است و در همه مسابقه‌ها می‌بینیم که چطور برای تیم از جانش مایه می‌گذارد. او در دیدار امشب بدون حاشیه کارش را انجام داد و روحیه خوبی هم از خود به نمایش گذاشت.”
مارکوس واین‌زیرل ،سرمربی آگسبورگ، هم اظهار داشت:” دریافت پنج گل مسلما دردآور است. تیم حریف در نیمه اول کاملا بر میدان تسلط داشت و ما انگار احترام بیش از حدی برایشان قائل بودیم! دو گل دقایق پایانی مسابقه هم خیلی ناراحت‌کننده بودند.
در مجموع طبیعتا از این شکست ناراحتم. ما مجبوریم هر سه روز یکبار بازی کنیم و وقتی این بازی‌ها مدام با ناکامی همراه باشد، این مسئله به روح و روان تیم ما آسیب می‌زند. حالا می‌دانیم که مشکل داریم و این یک موضوع آشکار است، بنابراین باید شجاع باشیم، با مشکلات روبرو شویم و برای چیره شدن بر آنها متحدانه استقامت بورزیم. من شخصا می‌مانم، آنالیز می‌کنم و به کار با تیمم ادامه می‌دهم چرا که به توانایی‌های شاگردانم اطمینان دارم. دو بازی خانگی بعدی بسیار مهم هستند.”