هفته دهم بوندس‌لیگا آلمان/ جشنواره گل بایرن، شکست خانگی ماینس

در دومین شب از هفته دهم رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان بایرن مونیخ ۴ بر صفر کلن را در هم کوبید و ماینس در خانه خود تن به شکست داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ از ساعت ۱۷:۰۰ پنج دیدار از هفته دهم رقابت‌های باشگاهی آلمان کلید خورد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ در خانه خود […]

در دومین شب از هفته دهم رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان بایرن مونیخ ۴ بر صفر کلن را در هم کوبید و ماینس در خانه خود تن به شکست داد.

خبرگزاری فارس: جشنواره گل بایرن، شکست خانگی ماینس

به گزارش مازند اسپرت ؛ از ساعت ۱۷:۰۰ پنج دیدار از هفته دهم رقابت‌های باشگاهی آلمان کلید خورد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ در خانه خود مقابل کلن به پیروزی ۴ بر صفر رسید.

در این دیدار، دو ستازه تازه رها شده از کمند مصدومیت یعنی روبن و ویدال خوش درخشیدند. برای بایرن آرین روبن ۳۵ ، آرتور ویدال ۴۰، لواندفسکی ۶۲ و مولر (پنالتی ۷۷) موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی مهم امشب، ماینس در خانه خود مقابل وردربرمن تن به شکست ۳ بر یک داد. در این دیدار آنتونی اوجا در دقایق ۳۹ و ۴۴ و بارتلز در دقیقه ۴۵ برای میهمان گلزنی کردند و تک گل بی اثر ماینس را نیز موتو در دقیقه ۹۱ ثبت کرد.

در سایر بازیها، بایر لورکوزن ۴ بر ۳ از سد اشتوتگارت گذشت، دارمشتات در خانه خود مقابل ولفسبورگ تن به شکست یک بر صفر داد و هانوفر مقابل فرانکفورت دو بر یک شکست خورد.

تا ساعتی دیگر، اینگول اشتاد در خانه خود پذیرای هرتابرلین خواهد بود. (۲۰:۰۰)